کد خبر: 635535
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
آیت‌الله علم‌الهدی:
عضو مجلس خبرگان رهبری با تبیین ابعاد مختلف مرزشکنی فرهنگی روزنامه آسمان گفت که این اقدام یک حرکت خزنده بوده که از مقوله تهاجم فرهنگی و ناتو فرهنگی است.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد با اشاره به مطلب درج شده مبنی بر غیر انسانی بودن لایحه «قصاص» در روزنامه آسمان، اظهار کرد: اقدام روزنامه آسمان یک حرکت خزنده بوده که از مقوله تهاجم فرهنگی و ناتو فرهنگی است، منتهی این‌ها می‌خواهند حرکت‌هایی انجام دهند تا قبح بعضی مسائل را از بین برده و مرزشکنی کنند؛ یکسری حرف‌ها و مسائل را مطرح و خیال می‌کنند در یک فضای لائیک می‌توانند برای خود موقعیتی دست و پا کنند.

وی تصریح کرد: پندار غلطی که متاسفانه برخی متولیان فرهنگی ما آن را دارند این است که این کشور بی‌دین بوده و قشر بی‌دین در این کشور قشری عظیم است، در صورتی که کشور ما دینی و فرهنگ مردم ما اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینها فکر می‌کنند اگر با این حرکت‌های مرزشکن بیایند و مطلب ضدارزش و ضد دین منتشر کنند قشر لائیک را به عنوان مخاطب و خواننده تشکیلات رسانه‌ای خود جذب می‌کنند، در حالی که این طور نیست بلکه در مقابل، بسیاری از افراد متدین نیز از آنها نفرت پیدا کرده و آنان را دشمن خدا می‌دانند.

آیت الله علم‌الهدی تاکید کرد: حرکت روزنامه آسمان یا شناخته شده و با آگاهی بوده که به عنوان مزدور اجنبی آمده مرزشکنی فرهنگی کند و حرفی را منتشر کند از یک جریانی که امام آنها را محکوم به حکم ارتداد کردند و فرمودند جبهه ملی مرتدند در مقابل اینکه حکم اسلامی را غیرانسانی خواندند، یا نا آگاه و نادان است که بخواهد در میان یک قشر بی‌دین جا باز کند.

ضرورت مقابله با گرانی‌های نوروزی در مشهد

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه در نوروز امسال به همت تشکیلات اماکن و گردشگری باید از بسیاری از گرانی‌ها جلوگیری شود، افزود: اخیرا بنیادی به وجود آمده با عده‌ای از افراد خیر که ما هم آنجا خدمت آقایان هستیم که عمدتا با مشارکت شهرداری مشهد در منطقه ثامن امکاناتی ایجاد می‌شود که زیر نظر استاندار و امام جمعه هر استان سکونت‌گاه ارزان قیمت برای زائران محروم هر استان ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون این تشکیلات برای استان خوزستان شکل گرفته که اگر این بنیاد زائر توسعه یابد کار خوبی است که البته به نوروز امسال نمی‌رسد، امسال در افرادی که مسئول پذیرایی زائر است باید دو جریان فعال باشد، ما نمی‌گوئیم مسکن ارزان قیمت تهیه شود ولی با این وجود از بسیاری از گرانی‌ها جلوگیری شود، یکی تشکیلات اماکن و یکی گردشگری که می‌توانند از گرانی جلوگیری کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر این مطلب که افراد متمکن در شب عید امسال باید به صورت محترمانه به افراد محروم و مستضعف کمک کند، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد خوشبختانه فضای زندگی اقتصادی مردم یک فضای نامطلوب نیست یعنی آن‌طور نارسائی‌های اقتصادی خود را در شهر و جامعه نشان نمی‌دهد اما آنچه در شب عید مشکل بوده وضعیت قشر محروم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: لذت‌ها و خریدهای شب عید، مشکلاتی برای یک عده از افراد محروم ایجاد می‌کند که افراد متمکن باید به این قشر رسیدگی کنند، البته رسیدگی به شکل محترمانه باشد و با سبک محترمانه‌ای به فقرا و محرومان باشد تا از لذت شب عید فقرا نیز برخوردار شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار