کد خبر: 642858
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
رییس اتحادیه باغداران مازندران:
رییس اتحادیه باغداران مازندران گفت:مسئولان مازندران برای جلوگیری از بروز خسارت جدی به ذخیره‌کنندگان مرکبات دوره تمدید وام را افزایش دهند.
جعفر رعیت

به گزارش خبرنگار جوان از مازندران، محمدعلی شعبانی با اشاره به تأکید وزیر صنعت مبنی بر تأمین خسارت باغداران در صورت عدم فروش مرکبات ذخیره شده، افزود:با اقدامات انجام شده 27 هزار و 700 تن مرکبات در اختیار مردم کشور قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای فروش 23 هزار و 300 تن مرکبات باقی مانده در انبارهای مازندران با مشکل جدی مواجه شده ایم.

شعبانی با بیان اینکه احتمال خراب شدن این مرکبات در انبارها وجود دارد اظهار داشت: برای جلوگیری از خراب شدن مرکبات،مقدمات خروج مرکبات از انبار فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای حفظ این مقدار مرکبات دچار مشکل هستیم و برخی‌ از تشکل‌ها که در زمان ایام عید به کمک دولت آمده اند نسبت به عدم تعهد دولت در قبال ذخیره‌کنندگان مرکبات معترض هستند.

شعبانی خاطر نشان کرد:وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی برای خرید 52 هزار تن مرکبات را به متولیان ذخیره‌سازی مرکبات قبل از شروع سال در دستور کار قرار داد.

وی اظهار داشت: برای تامین این مقدار مرکبات جلسات متعددی در استان با حضور مسئولان صنعت، معدن و تجارت مازندران برگزار شد و باغداران مکلف شده اند که 50 هزار تن از مرکبات مورد نیاز کشور را تامین کنند.

شعبانی با بیان اینکه خسارت جدی به ذخیره‌کنندگان مرکبات در استان وارد شد، تصریح کرد: متولیان ذخیره‌سازی مرکبات برای اینکه دولت با مشکل مواجه نشود اقدام به دریافت وام از بانک‌ها کرده اند.

وی افزود: با وجود باقی ماندن این مقدار مرکبات ،ضرر و خسارت زیادی به کشاورزان در این بخش وارد شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
يكي از اعضاي اتحاديه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
0
برادر من ... سلام عليكم خسته نباشيد چرا در جلسات حضور نداريين تاباهم گفتگويي داشته باشييم بگوو پول مارو بدن برادر بخدا چند ماهه از سررسيدم گذشته دارن سود ميگيرن تشريف ؟آوردين داخل انبارمون عرض كردين من مركبات شمارو وقتي گل بود طبق قرارداد ازتون خريدم اين چه قراردادي بود زنگيمونو گذاشتيم يه كاري كن تكليف اين چندتا اعضاي عضو اتحاديه تنكابنو معلوم كن باز گل دروومد اما تصويه نكرديين .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر