کد خبر: 652295
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
رئيس شوراي شهرشيراز:
مصوبه شوراي عالي شهرسازي ناقض خواست ما نيست

مصوبه شوراي عالي شهرسازي ناقض خواست ما نيست.

غلام‌مهدي حقدل رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز با عنوان كردن مطلب فوق گفت: شوراي شهر شيراز مجري قانون است و در مصوبه برج‌ها اعلام كرديم اين مصوبه منوط به تأكيد كميسيون ماده 5 و بالطبع شوراي عالي معماري و شهرسازي است.

وي افزود: ما مطيع قانون هستيم و هر آنچه به طور قانوني مصوب شود را اجرا مي‌كنيم و قانونمندي را لازمه حفظ نظام و در راستاي خواست مقام معظم رهبري مي‌دانيم.

حقدل اضافه كرد: ما يك جلسه در كميسيون عالي معماري و شهرسازي حضور يافتيم، دفاعيات خود را بيان و مابقي كار را به تصميم اعضاي اين مجموعه واگذار كرديم.

به گفته وي، آنچه شوراي عالي معماري و شهرسازي بيان كرده چندان با مصوبه شوراي شهر شيراز مغاير نيست.

حقدل خاطرنشان كرد: اين نخستين پروژه ما نيست و آخرين آن نخواهد بود اما اميد داريم در پروژه‌هاي بعد اين همه فارس و شيراز را هتك حيثيت نكنند و اين ميزان به شهر خود تهمت نزنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز همچنين ابراز داشت: اميد داريم برخي با نمايش مناطق حاشيه‌اي شيراز و انتشار تصوير از مناطق افغان‌نشين آن به كرسي نشاندن حرف خود را به قيمت نابودي شهر نخواهند.

وي ادامه داد: اميد داريم اين مصوبه جديد فصل‌الخطاب همگان شود و طرفين ديگر بهانه‌اي نداشته باشند كه ما از ابتدا نيز منافعي نداشتيم و براي دفاع از مردم شيراز از خود مايه گذاشتيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر