کد خبر: 722757
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع):
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: استکبارستیزی رهبر انقلاب در دنیایی که ظلم و جنایت در آن بیداد می‎کند، تاثیرگذار بوده است
بهروج

سردار مرتضی کشکولی در مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج عشایری استان لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دنیا تنها کسی است که به دور از منافع شخصی حرف میزند، افزود: حقگویی و استکبارستیزی رهبر معظم انقلاب در دنیایی که ظلم و جنایت در آن بیداد میکند تاثیرگذار بوده و موجب جذب انسانهای حقطلب دنیا به اسلام و انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای اینکه دنیا را متوجه خدا کند جهانیان را همواره دعوت به معنویت و بازگشت به دین میکند، اظهار کرد: حرف رهبری این است که در هرکجا ظلمی قرار دارد ما در مقابل آن میایستیم و در هرکجا مظلومی وجود دارد از او دفاع میکنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه حضرت آقا خدامحوری و خداپرستی، مبارزه با ظلم و دفاع از مستضعین را تبلیغ میکند، تصریح کرد: غربیها برای سربازگیری از بین جوانان کشورمان بهطور تصنعی عمل میکنند به عنوان نمونه آنها زمینه را برای تحصیل جوانان ما فراهم میکنند تا در هنگام تحصیل فرهنگ خود را به آنها تزریق کرده تا پس از بازگشت به کشور به عنوان سرباز غرب نقشآفرینی کنند؛ اما در مقابل رهبر معظم انقلاب امروز بهطور علنی ملتها را با فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی آشنا و سربازگیری میکنند.

کشکولی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در حق گویی و حق طلبی مسیر امام خمینی (ره) را دنبال می کند تصریح کرد: امام گفت که آمریکا هیچ غلطی نمی‏کند؛ اما با این حال خیلیها در داخل از این جمله امام ترسیدند و تصور کردند که در آن روز زلزلهای در دنیا رخ میدهد؛ البته ما در هشت سال دفاع مقدس و طی هجمههای مختلف هزینههای این جمله امام را دادیم اما از مواضع حقطلبانه خود عقبنشینی نکردیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: اگرچه در دنیایی که ظلم و جنایت بیداد میکند حقگوییها، حقخواهیها و استکبارستیزیهای رهبری خیلی تاثیرگذار بوده است؛ اما متاسفانه داخل کشور کمتر بهدنبال این حرفها بودهایم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای بازگشت به معنویت شهید ساز و مجاهدپرور، گفت: امروز شیعه انگلیسی بهدنبال ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن است و از طرف دیگر نیز جوانان ما تحت تاثیر شدیدترین شبههافکنیها از طریق برنامههای مستهجن فکری و سیاسی رسانههای مختلف هستند؛ از اینرو باید هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه محوریترین نقش شیطان این است که انسان را از فقر بترساند و آمریکا هم که شیطان بزرگ است رویه شیطان را با تحریم دنبال میکند، افزود: آمریکا برای فقیر کردن ملتها به تحریم روی آورده است در حالیکه رزق را خداوند به بندگان میدهد.

کشکولی با اشاره به اینکه انسان هنگامیکه احساس زورمندی کند طغیان میکند، اضافه کرد: اسلام برای کنترل نفس آمده است بههمین دلیل زمانیکه امام زمان(عج)  ظهور میکند عدل و قسط در دنیا برقرار و یک جامعه توحیدی محقق میشود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مسئول سابق ناحیه عشایری لرستان، بیان کرد: عشایر قشر پاک، منزه و بیآلایش هستند و به قول امام ذخیره انقلاب در صلابت نجابت و مظلومیت محسوب میشوند.

فرمانده سپاه لرستان گفت: عشایر با اینکه مایحتاج اصلی مملکت را تامین میکنند؛ اما در عین حال قشر پر مشقتی هستند.

کشکولی بر ضرورت افزایش جمعیت عشایر بسیجی در استان تاکید کرد و افزود: باید زمینه برای افزایش عضویت زنان عشایر در بسیج فراهم شود.

مراد خورشیدوند مسئول جدید ناحیه بسیج عشایری لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به دلیل اعتمادی که به عشایر داشته و دارند این قشر را مسلح کردهاند، گفت: به عنوان کسی که خود از جنس عشایر هستم این قول را میدهم که با تمام توان در خدمت عشایر باشم.


 


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار