کد خبر: 727139
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که راهپیمایی روز قدس پیام های گوناگونی برای ما دارد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی قدس لبیک به پیام تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی است.
بهروج
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشکر از حضور پرشور مردم خرم آباد در راهپیمایی روز قدس و در گرمای بالای 40 درجه گفت: این حضور مردمی لبیک به پیام تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مطرح کردند فلسطین پاره تن اسلام است و رژیم صهیونیستی غده سرطانی است، افزود: این سخن امام راحل توانست تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش برآب کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ایجاد امید در دل مردم مظلوم فلسطین، اعتماد به نفس، ایستادگی حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی در مقابل ظلم اسراییل را از اثرات راهپیمایی روز قدس بیان کرد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس موجب شده است اسراییلی که خود را قدرت برتر منطقه معرفی می کند، نتواند در جنگ 33 روزه و22 روزه، در برابر مقاومت مردم مظلوم غزه ایستادگی کند و با شکست مواجه شود.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند فریاد الله اکبر و مرگ بر اسراییل این رژیم را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حملات و جنایات وحشیانه رژیم آل سعود به مردم بی گناه یمن اظهار داشت: پیام راهپیمایان روز قدس به مردم یمن پیروزی عزتمندانه است.

وی در ادامه حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای را از دیگر پیام های این راهپیمایی بیان کرد و افزود: مذاکره در صدر خبرهای دنیا قرار دارد و تیم مذاکره کننده ما با حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب پیروز خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان راهپیمایی مردم در روز قدس را موجب تقویت اقتدار ایران اسلامی و عزت مندی ایران در جهان بیان کرد و اظهار داشت: مردم می دانند که رمز موفقیت ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان این که مذاکرات به نتیجه برسد و یا به نتیجه نرسد، موجب اقتدار ایران اسلامی است، ادامه داد: هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دولت و ملت را همزبان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به 21 تیر سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضا خان یادآور شد: از پلید ترین توطئه های دشمنان در تاریخ معاصر، توطئه کشف حجاب و برهنگی بوده است.

وی با بیان این که دشمنان در تلاش هستند که ملت ایران را از لحاظ فرهنگی از پا در بیاورند و به این وسیله پایه های جامعه را سست کنند، خاطرنشان کرد: تهاجم و توطئه های فرهنگی دشمنان جدی است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که توطئه های دشمن باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: ترویج معنویت را تنها راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

وی با اشاره به این که ابزار شبیخون فرهنگی  در دست هر انسان کوچک و بزرگ در منازل وجود دارد، افزود: ترویج فرهنگ غلط غربی برای ما سم است که باید با آن مقابله کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که پدیده شوم بدحجابی هویت اسلامی را نقض می کند و موجب سستی پایه های خانواده می شود، اظهار داشت: حفظ عفت و پاکدامنی و حجاب حافظ سلامت جامعه و خانوده است.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار