کد خبر: 728273
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که با تأکید بر این که دنیا به سوی استکبارستیزی حرکت کند، گفت: با ترویج این مهم در دنیا، جهان به سوی صلح، آرامش، ثبات و امنیت حرکت خواهد کرد.
بهروج

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر گفت: دستاوردهای معنوی بسیاری که در این ماه حاصل شده است، باید حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که عید فطر نماد وحدت و معنویت جهان اسلام است، عنوان کرد: متأسفانه دشمنان اسلام وحدت مسلمانان جهان را نشانه گرفته اند.

وی تصریح کرد: امروز دنیای استکبار با حمایت از رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین مقدس اسلام، زمینه تفرقه و اختلاف مسلمانان را فراهم کرده است.

امام جمعه خرم آباد رسیدن به توافق هسته ای را نمونه بارزی از مقاومت ملت ایران بیان کرد و افزود: جمع بندی مذاکرات از نمونه های بارز مقاومت ملت ایران در برابر 6 قدرت برتر دنیا است و آمریکا در برابر خواسته به حق مردم ایران تسلیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز آمریکا اعتراف می کند 36 سال تحریم ظالمانه را بر ملت ایران روا داشته است، عنوان داشت: باید به سبب این ظلم بزرگ و فشاری که به ملت ایران وارد کرده توبه کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر حرکت دنیا به سوی استکبارستیزی اظهار داشت: با ترویج این مهم در دنیا، جهان به سوی صلح، آرامش، ثبات و امنیت حرکت خواهد کرد.

وی یادآور شد: آمریکا مستقیم در مقابل مسلمانان قرار نمی گیرد بلکه جنگ نیابتی به راه انداخته و با تحریک حکام آل سعود به اهداف خود می اندیشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز اسلام مظلوم است و بزرگترین ظلم در حق اسلام و مسلمانان روا داشته می شود، خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی با تحریک ارتجاع عرب و گروه های متحجر تروریستی معنویت مسلمانان را هدف قرار داده اند.

وی با بیان این که آل سعود در حمله به یمن به نتیجه نمی رسد، افزود: مقاومت مردم یمن و لطف الهی موجب پیروزی یمن می شود.

امام جمعه خرم آباد یادآورشد: مقاومت مردم بحرین، یمن و مهم تر از همه توافق و جمع بندی مذاکرات نمونه بارز این مقاومت ها است.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار