کد خبر: 729933
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
مدیرکل پایانه‌های مازندران:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه این استان یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است، گفت: امسال دو دستگاه توزین در حرکت در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود.
سهيل جاني پور
احمد آفرین محمدزاده در بازدید از انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان آمل, تعامل با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان را خواستار شد.

وی با تاکید بر اهمیت راه‌های مازندران, گفت: سه درصد جاده‌های اصلی کشور در مازندران بوده و 4 درصد جمعیت  کشور در مازندران بوده و یکی از پرترددترین را‌ههای مواصلاتی کشور  بوده و 10 درصد کل سفرها نیز در مازندران صورت می‌گیرد.

مدیرکل پایانه‌های مازندران، گفت: بیش از 15 هزار ناوگان باری با 17 هزار راننده در این بخش مشغول فعالیت بوده که حفظ و نگهداری این مجموعه، تلاش مضاعف را می‌طلبد و لازم است برای حمایت و پشتیبانی این قشر زحمتکش تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در زمینه ایمنی، حفظ جان انسان‌ها، معاینه فنی ناوگان، استفاده از ناوگان مناسب، آموزش رانندگان حرفه ای، رعایت ضوابط و مقررات حمل و نقلی، فرآیند کار سازمان‌های دولتی، واگذاری کارهای تصدی گرایانه به بخش حمل و نقل کالا و اضافه تناژ و نیز جلوگیری از فعالیت دلالان از طریق مراجع ذی‌صلاح تاکید کرد.

محمدزاده با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در زمینه حمل  و نقل طیور و دام‌های زنده, تصریح کرد: این‌گونه حمل باید با مجوز دامپزشکی صورت گرفته و صدور بارنامه ممنوع است.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران, از نصب دو دستگاه توزین در حال حرکت تا پایان سال خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در محور هراز و سوادکوه در حال نصب و راه اندازی بوده و هدف از آن جلوگیری از اضافه تناژ و فرار بار است.

در حاشیه برنامه بازدید, انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان  آمل افتتاح شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر