کد خبر: 735849
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که چشم دوختن به لغو تحریم ها مشکلات اقتصادی برطرف نمی شود، گفت: برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور در سایه اجرایی شدن اقتصا مقاومتی تحقق می یابد.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نام گذاری روز مبارزه با تروریسم گفت: امروز پدیده شوم تروریسم امنیت جهانی را به خطر انداخته است.

وی با بیان این که تروریسم زاییده استکبار است، افزود: دانشمندان هسته ای ما و بسیاری از شخصیت ها توسط منافقان ترور شدند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: آمریکا، سازمان جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی از منافقان حمایت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به ترور شخصیت هایی همچون شهید رجایی و باهنر توسط منافقان اظهار داشت: منافقان زیر چتر حمایت آمریکا این اقدام را انجام دادند.

امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور خاطرنشان کرد: دو تن از چهره‌های مؤثر و همیشه زنده انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر هستند که در  راستای اجرای عدالت، با جنایت منافقین تاریخ به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر بسیار تأثیر گذار بودند، عنوان داشت: آنان اسوه اخلاق، انسان هایی خودساخته و به فکر محرومان جامعه بودند.

وی با یادآوری به این که شهیدان رجایی و باهنر درد مردم جامعه را احساس می کردند، افزود: از ویژگی های بارز این شهدا دلسوز بودن مردم بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ارزش مقام انسان را در گرو عمل به تکلیف الهی بیان کرد و اظهار داشت: مقام و مسؤولیت ما زمانی ارزشمند است که در خدمت به خلق به تلکیف و وظیفه خویش عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر به تکلیف الهی عمل کردند، تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر الگوی شایسته برای دولتمردان و مسؤولان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تبریک هفته دولت ادامه داد: این ایام فرصتی مناسب است تا مسؤولان عملکرد خود را ارائه دهند.

وی با تأکید بر این که مسؤولان با ارائه عملکرد خویش امید و نشاط را در دل مردم زنده کنند، افزود: آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب امید را در دل آنان زنده می کند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نام گذاری سال عنوان کرد: مسؤولان باید در جهت تحقق وحدت و همدلی بین مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ایشان با بازگو کردن کارهای خوب دولت، مطالبات خود را نیز بیان کردند.

مطالبات رهبری برای برقراری و حفظ آرامش در کشور است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی توجه به تداوم دشمنی دشمنان، پرهیز از حاشیه سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: مطالبات ایشان برای ایجاد آرامش و حفظ سلامت در کشور است.

وی با بیان این که نباید به لغو تحریم ها چشم دوخت چراکه مشکلات اقتصادی ما در سایه لغو تحریم ها برطرف نمی شود، عنوان داشت: برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور در سیاست اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بیان کرد: ملت و دولت با همدلی و همزبانی باید در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

وی با بیان این که مطالبات رهبر معظم انقلاب منشوری برای دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: دولت دکتر روحانی رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک منشور می داند و با حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام در جهت پیشرفت کشور اقدام می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار