کد خبر: 801854
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر خبر داد:
محمدرضا سلمانی گفت : دهمین مرحله طرح جهادی دستهای مهربان با حضور پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در نقاط محروم شهرستان اسلامشهر به اجرا در آمد .
محمد رضا عباسی




 محمدرضا سلمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر   ، اظهار کرد : دهمین مرحله از طرح دستهای مهربان با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی به محرومین توسط پزشکان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح شهرستان اسلامشهر اجرا شد .

سلمانی افزود : این طرح به‌منظور ارتقای دسترسی بیماران مناطق محروم به خدمات سلامت و اجرای الگوی پزشک خانواده و همچنین آشنایی دانشجویان گروه پزشکی  با شبکه‌های بهداشت، درمان و سیستم ارجاع با حضور متخصصین، اعضای هیات‌علمی و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تهران ،در شهرستان اسلامشهر در مرکز سلامت جامعه الغدیر شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد .

مدیر شبکه بهداشت اسلامشهر بیان کرد: در این مرحله از اجرای طرح بیش از 400 بیمار نیازمند به دریافت خدمات تخصصی پزشکی ،توسط پزشکان عمومی این مرکز ویزیت و غربالگری شده و همزمان با اجرای طرح با توجه به حضور پزشکان متخصص با تخصص های اطفال، زنان، داخلی، قلب، چشم، روانپزشکی، گوش و حلق و بینی (ENT) و جراحی به پزشک متخصص مربوطه مراجعه و بصورت رایگان مورد  ویزیت  قرار گرفتند .

وی با اشاره به ویژگیهای  اجرای طرح دستهای مهربان ، تاکید کرد: حضور پزشکان متخصص یکی از مهمترین  نکات مورد توجه در این طرح است که، پزشکان با توجه به روحیه جهادی و خدمت‌رسانی که به مردم محروم دارند ، بدون دریافت هیچ وجهی حضور دارند که، به همین دلیل خدمات ویزیت به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

سلمانی  گفت : برای اجرای هرچه بهتر طرح ،حضور پرستاران که برای هماهنگی‌های بعدی برای ارجاع بیماران به سطوح بالاتر درمانی، در این برنامه حاضر هستند، از دیگر نکات قابل اشاره است که ، این عزیزان همراه پزشکان و بصورت داوطلبانه  از ارائه خدمات به محرومین جامعه کوتاهی نکردند .

وی خاطر نشان کرد: طرح دستهای مهربان که از زمستان سال 1392 و به همت پزشکان تحت پوشش  دانشگاه علوم پزشکی تهران به مرحله اجرا در آمده در مجموع تمامی فعالیت‌ها و خدماتی که مورد نیاز افراد محروم جامعه باشد ، را ارائه می نمایند و طبق روال و برنامه پیش‌بینی‌شده به‌صورت مستمر انجام خواهد شد. و امیدوارهستیم که ،با حمایت  و پشتیبانی مدیران در سطوح بالاتر دانشگاه و سازمان های حامی سلامت شهرستانی در دستیابی به تمامی اهداف مدنظر طرح کوشا باشیم. 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر