کد خبر: 807764
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۸
فرماندارشهرستان دیر گفت: روند اجرایی بیمارستان دیر شتاب بیشتری گرفته و امیدواریم تا دهه فجر امسال ساختمان بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شود.
حمزه اعتماد در بازدید از پروژه بیمارستان دیراظهارداشت: تکمیل بیمارستان دیر یکی از خواسته های جدی مردم و از پروژه های اولویت دار است.

حمزه اعتماد در بازدید از پروژه بیمارستان دیراظهارداشت: تکمیل بیمارستان دیر یکی از خواسته های جدی مردم و از پروژه های اولویت دار است.
وی افزود: فرمانداری دیر بطور جدی پیگیر مساله بیمارستان است، زیرا این شهرستان با وجود 54 هزار نفر فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است.
فرماندار دیر گفت: تسریع در روند اجرایی پروژه مذکور، از مهمترین و اصلی ترین انتظارت شهروندان از مسئولان است و با بازدیدی که از این پروژه داریم روند اجرایی آن نسبت به گذشته بهتر شده است.
وی افزود: هم اکنون پیشرفت این پروژه حدود 80 درصد است که کارهای داخلی ساختمان از جمله نازک کاری، نصب درب برقی، نقاشی نما، نصب برخی تجهیزات پزشکی و اتاق عمل اجراشده و امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
اعتماد با بیان اینکه دولت هم اقدامات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان دارد، ادامه داد: تلاش دولت در ارائه خدمات مناسب به مردم است و برای احداث خانه های بهداشت روستایی، راه اندازی اورژانس شهری و جاده ای و تجهیزات مراکز بهداشت و درمان شهری گامهای خوبی برداشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر