کد خبر: 812670
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان های نظامی و انتظامی، بخشی از توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش جوان آنلاین در این مراسم که با حضور اقشار مردم و مسئولان استان و با حضور فرمانده لشکر77ثامن الائمه در بلوار مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، محمدرضا صالحی استاندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گفت: اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اتحاد و همدلی اقشار مردم همراه با خدمت صادقانه مسئولان همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

فرمانده لشکر 77ثامن الائمه نیز با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ قاطعانه به تهدیدات دشمنان نظام اسلامی گفت: آمادگی روزافزون نیروهای مسلح همراه با ایمان راسخ، اتکال به خدا و ولایتمداری، رمز پیروزی بر دشمنان این مرز و بوم است.

امیر سرتیپ علی آذریان از دفاع مقدس به عنوان آزمون بزرگ ملت ایران یاد کرد و افزود: امروز هم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با آمادگی نیروها، ایمان به خدا و تبعیت از ولی فقیه نقش بر آب می شود.

سرهنگ ابراهیم گل گلی فرمانده تیپ 130شهید دلجویان ارتش نیز در این مراسم گفت: رژه یگان های پیاده، یگانه های خودرویی، موتوری، پدافند هوایی، توپخانه صحرایی، تجهیزات جنگ های نوین و توپخانه 122میلیمتری، حرکات رزمی نیز در حاشیه این مراسم اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار