کد خبر: 815626
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
مسؤول فرهنگی، اجتماعی سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین خبر داد
مسؤول فرهنگی، اجتماعی سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین از اعزام بیش از 350 دانش‌آموز خواهر قزوینی در قالب هشت دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور خبر داد.

سید جواد خسروی در حاشیه نخستین دوره راهیان نور دانش‌آموزی خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است، اظهار داشت: در همین زمینه با تبعیت از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری از سال‌های گذشته راهیان نور دانش‌آموزی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: تلاش می‌شود با اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور معنویت حاکم در مناطق به دلیل رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد.

مسؤول کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خواهران ناحیه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین افزود: این دوره راهیان نور دانش‌آموزی دوره نخست خواهران در سال جاری است که از روز 10 مهر ماه جاری در شهر قزوین آغاز شده است.

خسروی تصریح کرد: در دوره راهیان نور دانش‌آموزی تعداد 360 نفر از دانش‌آموزان خواهر استان قزوین در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب اعزام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر