کد خبر: 815638
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تأکید بر برپایی موزه شهدای ترور در شهرستان تاکستان گفت: این موزه می‌تواند سیره و شخصیت این شهدا را به قشرهای مختلف به ویژه نسل امروز معرفی کند.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ظهر امروز در سفر به شهرستان تاکستان با سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این دیدار با اشاره به اینکه گلزارهای شهدای شهرستان تاکستان تاکنون یک بار، 100 درصد ساماندهی شده است، اظهار داشت: این گلزارها به مرور زمان دچار آسیب شده که نیازمند مرمت و بازسازی مجدد است.

وی افزود: فرمانداری تاکستان و مسؤولان مربوطه در بازسازی گلزارهای شهدای شهرستان تاکستان مساعدت‌های لازم را انجام دهند تا این مکان مقدس که بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در شأن و مقام شهدا حفظ و نگهداری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به بیکاری خانواده‌های شاهد و ایثارگر جویای کار گفت: در رفع این مشکل باید مسؤولان مربوطه با این اداره‌کل همکاری و مشارکت‌های لازم را انجام دهند.

حقایق‌پور ایجاد قطعه ایثارگران متوفی در شهرستان تاکستان را از مطالبات جدی جامعه ایثارگران عنوان کرد و از فرماندار شهرستان تاکستان خواستار ایجاد این قطعه در این شهرستان شد.

این مسؤول همچنین با تأکید بر ایجاد موزه شهدای ترور در شهرستان تاکستان مطرح کرد: این موزه می‌تواند سیره و شخصیت این شهدا را به قشرهای مختلف به ویژه نسل امروز معرفی کند.

* آحاد جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فرماندار تاکستان نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: در رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با ارائه خدمات مختلف به این خانواده‌ها بخش عظیمی از مشکلات آنها را برطرف کنیم.

سیاوش طاهرخانی با بیان اینکه ایجاد موزه شهدای ترور در شهرستان تاکستان حائز اهمیت است، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با مسؤولان مربوطه صورت می‌گیرد، تلاش می‌شود موزه شهدا در این شهرستان برپا شود.

وی با اشاره به اینکه آحاد جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند، اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف همانند ایجاد موزه شهدای قزوین این فرهنگ را به مردم معرفی کنیم.

در پایان دیدار، محمد طاهرخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران این شهرستان را عنوان کرد و در راستای ارائه خدمات شایسته به خانواده‌های شاهد و ایثارگر خواستار رفع مشکلات شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر