کد خبر: 816992
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی استانداری بوشهر
معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: عرضه و فروش کالا درنمایشگاههایی که در این استان برگزار می شود باید با نظارت اصناف باشد. سعید زرین فر در کارگروه توسعه صادرات استان بوشهر افزود: شرکت نمایشگاههای بین المللی این استان باید به صورت قانونمند تقویت شود و زمینه را برای تولیدکنندگان استان به منظور عرضه محصولاتشان فراهم کند.
وی اظهار کرد: بخش های مختلف اصناف استان بوشهر باید مورد حمایت های قانونی قرار بگیرند ومحصولات داخلی استان در نمایشگاههای استانی عرضه شود تا از بخش تولید استان نیز حمایت شود.
زرین فراضافه کرد: براساس یک سود فصلی و گذرا نباید به تولیدکنندگان و تولیدات داخلی استان ضربه بزنیم.
وی بیان کرد: در زمینه صادرات یک بررسی مقایسه ای از سایر استانها وفعالیت آنها صورت گیرد و مشکلات فعالان این بخش در استان جمع بندی شود.
زرین فر ادامه داد: همچنین بررسی مقایسه ای کم و زیاد شدن میزان عرضه و تقاضای صادرات و واردات کالاهای هدف نیز توسط دستگاههای اجرایی مرتبط بررسی ودر جلسه آینده اعلام شود.
وی گفت: زمینه توقف کشتی های فیدر برای صادرکنندگان در استان بوشهر فراهم شود تا هزینه های جانبی که برای آنها ایجاد می شود، از بین برود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صادرات غیر نفتی یکی از محورهای اصلی برنامه های اقتصاد مقاومتی برای خروج از رکود است که در اولویت برنامه های این استان قرار دارد.
سید حسین حسینی محمدی افزود: هم اکنون توجه جدی به صادرکنندگان نمی شود و می طلبد همه دستگاههای اجرایی به این فعالان اقتصادی توجه داشته و برای تسهیل امور آنها اقدام کنند.
وی اظهارکرد: نمایشگاههای تخصصی فقط اجازه برپایی در سایت نمایشگاهی را دارند و سایر شهرستانها نباید بدون هماهنگی با این سازمان نمایشگاههای تخصصی برگزار کنند.
حسینی محمدی اضافه کرد: تقویم کاری نمایشگاهی برای استان بوشهر مصوب شده است که بر اساس آن باید برگزار شود.
وی ادامه داد: مجریان متقاضی برپایی نمایشگاهها باید در ابتدا تایید صلاحیت شده و سپس اجازه کار داشته باشند، زیرا در غیر صورت، تخلف محسوب می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر