کد خبر: 817201
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین مطرح کرد
در پی بازدید هفته گذشته حسن‌نیا معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی و مکاتبه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، دستور ارتقای سطح سرویس جاده موجود الموت از سوی آخوندی صادر شد.

حامد مانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین اظهار داشت: پس از بازدید انجام شده توسط حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از جاده موجود منطقه الموت و تأکید بر لزوم حفظ راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ماندگار، مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت که خواستار صدور دستورات لازم در این خصوص شدیم.

وی با اشاره به بازدید وزیر از منطقه و همچنین ویژگی‌های خاص طبیعی، جغرافیایی، تاریخی و گردشگری الموت گفت: با توجه به بازدیدهای فنی و کارشناسی از مسیر موجود، مطالعه مسیر برای طراحی تأسیسات بین راهی، تابلوها و بهبود برخی مشخصات فنی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه میباشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در ادامه افزود: همچنین ترمیم و بهسازی روکش آسفالت مسیر نیز نیازمند تأمین اعتبار میباشد که در صورت تخصیص قطع به یقین منجر به ارتقای سطح سرویس جاده موجود می‌شود.

مانی‌فر یادآور شد: آخوندی با تأکید بر اهمیت این محور و بازدید حسن‌نیا؛ لزوم انجام اقدامات لازم را به رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر