کد خبر: 823489
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
از سویسپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز صورت می‌گیرد
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: به مناسبت هفته بسیج امسال بیش از 190 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی از سوی این ناحیه برگزار می‌شود.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از شیراز، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که به مناسبت هفته بسیج امسال بیش از 190 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی از سوی این ناحیه برگزار می‌شود اظهار داشت: برپایی نمایشگاه جنگ نرم در مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری یادواره شهدا و پایگاه‌ها با موضوع آبروی محله و شهدای مدافعان حرم، مسابقه کتاب‌خوانی، در سطح مساجد و مدارس ازجمله برنامه‌های در دست اجرای این ناحیه در هفته بسیج امسال است.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، اجرای برنامه بصیرت‌افزایی برای روشنگری با موضوع استکبارستیزی و نیز برپایی مسابقات ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتسال و رزمی در حوزه‌های مقاومت محمد رسول‌الله (ص) شیراز و تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی، بهداشتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار به‌ویژه در روستاهای کلستان، آب‌پرده و کدیان، برپایی ایستگاه مشاوره مذهبی و تربیتی و نیز شرکت در نماز جمعه در شهر صدرا و گویم، راه‌اندازی گشت امربه‌معروف و نهی از منکر، دعوت از مسؤولان برای حضور در مناطق محروم نیز در این هفته برگزار می‌شود.

حسینی در مورد حضور 10 هزارنفری در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در شیراز نیز اظهار داشت: مسیر راهپیمایی میدان احمدِی نو، شاهزاده قاسم و حرم مطهر احمد بن موسی (ع) است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر