کد خبر: 828953
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم پروژه جاده کمربندی مسجدسلیمان و دیگر پروژه‌ها مثل پروژه فرودگاه، پتروشیمی و آلومینیوم در مسجدسلیمان، در آینده نه چندان دور مسیر توسعه و آبادانی را برای این شهر به ارمغان بیاورند و مسجدسلیمان را از حالت فرسودگی خارج کند.
 غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی مسجدسلیمان اظهار کرد: در ارتباط با مناطق آلوده قرار است که شرکت نفت سریعاً منازل مشمول طرح مناطق آلوده را تعیین تکلیف کند و در جلسات گذشته از مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب خواستیم هر چه سریعتر منازلی که باید تخریب و خریداری شوند را مشخص و اعلام کند.

وی افزود: امیدواریم جاده کمربندی مقدمه‌ای باشد برای جاده میانبر این شهرستان که همیشه خواست همیشگی مردم این خطه بوده و هست. چرا که باعث می‌شود مسجدسلیمان در مسیر جاده ترانزیتی بین استانی قرار بگیرد و از حالت بن بست خارج شود.

شریعتی تصریح کرد: در ارتباط با جاده میانبر نیز هم بنده و هم نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کردیم که نظرات مردم مناطق مختلف شهرستان لحاظ و حتما به نحوی عمل شود که رضایت نسبی به دست آید و مناطق بیشتری از این جاده بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: در ارتباط با فرودگاه مسجدسلیمان نیز پیگیری‌های جدی شده است و در حال حاضر در ستاد کل نیروهای مسلح روال اداری آن در حال انجام است و ان‌شالله به زودی کلنگ سالن ترمینال فرودگاه نیز بر زمین زده خواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: امیدوارم مسجدسلیمان در حدی که به ایران خدمت کرده است، کشورمان نیز در همان حد برای مسجدسلیمان خدمت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر