کد خبر: 847117
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع):
رزمایش الی بیت المقدس با حضور حدود 10هزار بسیجی تا یکم اردیبهشت ماه در استان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع)خراسان شمالی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردان های «بیت المقدس» و «کوثر»  همزمان با 8استان دیگر  در 20نقطه در همه شهرهای استان برگزار خواهد شد.
سردار «مرتضوی» با بیان این که هدف از برگزاری این رزمایش ارزیابی عملکرد گردان ها در تمام سطوح خواهد بود، اظهار داشت: هدف  از تشکیل این گردان‌ها مقابله با تهدیدهای متصور و شکل گرفته دشمنان است تا علاوه بر پاسخگویی به دشمنان خارجی و عناصر داخلی ضد انقلاب ، در خصوص امداد و نجات هنگام رخداد بلایای طبیعی بتوانند این نیروها در کمترین زمان ممکن به کمک مردم بشتابند.
وی افزود: محدوده پوشش فضای رزمایشی استان  30هزار کیلومتر مربع است که  گردان ها تاکتیک های روزانه، شبانه و تاکتیک های متناسب با تهدیدهای خارجی و عناصر ضد انقلاب داخلی و همچنین امداد و نجات در موارد رخداد بلایای طبیعی را  به نمایش خواهند گذاشت.
وی با بیان این که از گردان های «کوثر» در قالب پشتیبانی از گردان های رزمی استفاده خواهد شد، اظهار داشت: جنبه های ریز رزمایش در محیط های کاملا امن به صورت محرمانه برگزار خواهد شد و فقط جنبه های نمایشی گردان ها علنی به نمایش در خواهد آمد .
وی استان های شرکت کننده را از جمله خراسان رضوی  وجنوبی ، مرکزی و  استان های شمالی و غربی کشور در این رزمایش نام برد.
وی با بیان اینکه در استان مشکل امنیتی نداریم بیان داشت: نیروهای ما که در مبداء آموزش لازم را می بینند آمادگی کامل دارند تا در صورت لزوم در مقصد در کمترین زمان ممکن وارد عملیات رزم شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار