کد خبر: 877715
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبر داد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاه گروهی هنرمندان نگارگر کاشانی به مدت 10 روز در پاریس فرانسه خبر داد.

مصطفی جوادی مقدم اظهار کرد: 36 اثراز 11 هنرمند نگارگر کاشانی از 16 تا 25 اکتبر ( 24 مهر ماه تا 3 آبان ماه ) در گالری خانه فرهنگ ایران واقع در پاریس فرانسه در معرض دید همگان قرار می گیرد .

وی افزود: این نمایشگاه با همت و تلاش استاد مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی با موضوعات تذهیب، گل و مرغ، مینیاتور و تشعیر برگزار شده است.

وی با بیان بیشتر آثار این نمایشگاه توسط مهدی ایرانی خلق شده است افزود: شيوا مدني، پريسا فيروزبخش، سميه فلكي، ليلازراعتي، زهره زراعتي، مژگان اميني، حنانه حناني، راحله تاج فر، شيرين حسنی و مژگان مسی دیگر هنرمندان نگارگر کاشانی هستند که آثارشان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

جوادی مقدم تصریح کرد: مهدی ایرانی علاوه بر برپایی نمایشگاه نگارگری آثار هنرمندان کاشانی در پاریس فرانسه ، کارگاه آموزشی نگارگری و خوشنویسی را در شهر لیون این کشور برای دوستداران هنر فاخر کشور برگزار کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کاشان گفت: با وجود اساتید با دانش و هنرمندانمستعد در کاشان باید برنامه های حمایتی همه جانبه از سوی مسوولان شهر صورت بگیرد تا بتوانیم نام کاشان را با ظرفیت های هنری در خارج از مرزهای کشور معرفی کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر