کد خبر: 877722
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
شهردار کاشان:
شهردار کاشان در آیین تودیع و معارفه معاون و مدیران ارشد شهرداری کاشان گفت: خدمتگزاری موفق با نگرش متفاوت در مدیریت حاصل می شود.

آیین معارفه معاون و مدیران ارشد شهرداری کاشان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارکنان شهرداری صورت گرفت و از زحمات و خدمات مدیران و معاون سابق این ارگان مردمی تقدیر به عمل آمد.

در این آیین سعید ابریشمی راد شهردار کاشان با بیان اینکه تغییرات در ارکان شهرداری تنها با هدف بهبود بخشیدن به عملکرد مجموعه است، اظهار کرد: فصل نویی که در شهرداری کاشان پیش روی ماست نیازمند تغییر در رویکرد شهرداری است.

وی تاکید کرد: وظایف شهرداری قابل تغییر نیست و خدمات شهرداری در طول دوره تصدی هر شهردار صورت می گیرد، اما تفاوتِ خدمت رسانی در نگرشی است که پسِ این عملکرد وجود دارد.

ابریشمی راد افزود: هر اتفاقی که در عرصه شهری بیفتد توسط مدیران شهری است و تحرکِ بالاترین تکنولوژی ها به دست مدیران آن مجموعه رخ می دهد.

شهردار کاشان توجه به حوزه منابع انسانی و توانمند سازی نیروی انسانی را یکی از موضوعات مهم و شرط موفقیت سازمان دانست و بیان کرد: باید امروز به این سرمایه عظیم توجه ویژه ای بشود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرداری کاشان ساختار تشکیلاتی و سازمانی نیازمند مهندسی است، خاطرنشان کرد: سیستم اداری شهرداری نباید به صورت اداری اداره شود و باید تفکر مهندسی بر سیستم اداری حاکم باشد.

ابریشمی راد گفت: دیدگاه فنی و مهندسی در ساختار اداری به معنی شناسایی دلیل، جزئیات، نقشه راه و کنترل روزانه نظام پیشرفت به کار است.

شهردار کاشان با بیان اینکه شهرکاشان توسط یک شهردار اداره نمی شود، تاکید کرد: کاشان 6شهردار دارد و شهرداران مناطق پنجگانه باید ارتباط با حوزه های ستادی و مناطق هم جوار خود را حفظ کنند و ارتباطی دلسوزانه و سازنده در برخورد با دغدغه ها داشته باشند.

حوزه مالی شهرداری کاشان در کشور یک برند است

در ادامه این آیین سید حسینعلی ابریشم معاون سابق اداری مالی شهرداری کاشان با اشاره به اهمیت فعالیت حوزه مالی اداری در شهرداری ها گفت: لازمه موفقیت در شهرداری تحول در منابع انسانی، فناوری و حوزه مالی است.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از برنامه های آموزشی مدون، حسابداری تعهدی در شهرداری کاشان محقق شد، بیان داشت: امروزه نام شهرداری کاشان در بین شهرداری های کشور به عنوان یک برند در حوزه مالی می درخشد.

مدیر حسابرسی شهرداری کاشان با بیان اینکه تاکنون تمامی دارایی های شهرداری شناسایی و ارزشیابی شده است، افزود: دارایی های شهرداری اعم از منقول و غیر منقول با قیمت تمام شده و ارزش واقعی، مشخص هستند.

ابریشم وصول حقوق مغفول مانده شهرداری کاشان از نهادهای شهری را یکی دیگر از دستاوردهای حوزه فعالیت خود تلقی کرد.

ما مامور به تلاش هستیم نه مامور به نتیجه

در ادامه این آیین عباس نیکخواه معاون اداری مالی و هماهنگی امور مناطق شهرداری کاشان اظهار کرد: ما مامور به تلاش هستیم نه مامور به نتیجه و تلاش و کوشش وظیفه ماست که طبیعتا حاصلی جز موفقیت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیچ کاری را بدون مطالعه نبایست انجام داد، تاکید کرد: کیفیت، سرعت و بها در هر فعالیتی باید برای قضاوت یک عملکرد مد نظر قرار گرفته شود و امیدواریم در همه حوزه های شهرداری کاشان این سه شاخص را به منصه ظهور برسانیم.

نیکخواه نگاه جزیره ای به معاونت ها و سازمان ها و مناطق شهرداری کاشان را موجب همیاری و هم افزایی بیشتر بین اجزا دانست و گفت: رسیدن به اصلاح ساختار سازمانی و تامین منابع پایدار در این دوره یکی از اهداف حوزه اداری مالی خواهد بود.

معاون مالی اداری شهرداری کاشان با بیان اینکه ارباب رجوع باید از میزان و نحوه خدمات راضی باشند، بیان کرد: داشتن شاخص در حیطه وظایف محوله و تالیف شیوه نامه های درست، موجب ارتقای سطح عملکرد و خدمتگزاری در حوزه های مختلف خواهد بود.

در این آیین عباس نیکخواه به عنوان معاون اداری مالی و هماهنگی امور مناطق شهرداری کاشان معرفی و با تقدیر از زحمات سیدحسینعلی ابریشم مدیریت حسابرسی شهرداری به وی سپرده شد و وی به عنوان مشاور مالی و اقتصادی شهردار کاشان نیز معرفی گردید.

همچنینحمیدرضا صادقی شهردار سابق قمصر به عنوان سرپرست منطقه چهار و سید محمدرضا متشکره به عنوان سرپرست منطقه سه شهرداری کاشان و اسدالله شاهیان به عنوان پشتیبانی و هماهنگی مناطق منصوب شدند.

همینطور سید محمد حقیقی به عنوان مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری کاشان منصوب و از خدمات امیر عباس مهندس تقدیر به عمل آمد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر