کد خبر: 879326
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خبر داد:
حیدر ساجدی در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر اظهار داشت: سفر میلیونی زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین، نشانه حیات و بالندگی نهضت بزرگ عاشورا است.

وی عنوان کرد: از تاکیدات ویژه استاندار بوشهر است که برنامه پیاده روی اربعین به صورت ویژه و در شأن استان بوشهر انجام گیرد و دستگاه های اداری نیز برای محقق شدن آن همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: اطلاع رسانی دقیق در ایام اربعین و در زمان اعزام زائران به کربلا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری می‌کند.

ساجدی بیان کرد: برای اعزام زائران به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی هماهنگی لازم با نظارت و کنسولگری عراق انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد اربعین استان بوشهر برای هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی وظایف خود را در حد توان به خوبی انجام داده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر  یادآور شد: امکانات زیرساختی و خدمات برای اسکان و تغذیه زائران استان بوشهر در داخل و خارج از مرز تاکنون فراهم شده است.

ساجدی گفت: همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات اربعین در سطح استان اتخاذ شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر