کد خبر: 882315
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
رئیس اداره ارشاد اسلامشهر خبرداد:
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،گفت :2 اثر نقاشی یاور بالسینی هنرمند اسلامشهری شایسته تقدیر در سوگواره بین المللی هنر عاشورایی شد.
سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،اظهارکرد :2اثرازآثار نقاشی هنرمند اسلامشهری  درمراسم اختتامیه سوگواره بین المللی هنرعاشورایی برگزیده و مورد تقدیر قرارگرفت .
حسینی  افزود:دریازدهمین دوره سوگواره بین المللی هنرعاشورایی که آثاری ازهنرمندان سراسر جهان با موضوع عاشورا وقیام امام حسین (ع) بایکدیگربه رقابت پرداختند، که دربین آثارمنتخب 2 تابلو نقاشی از یاور بالسینی  بعنوان آثاربرگزیده انتخاب شدند.
وی با اشاره مشخصات این آثارهنری، بیان کرد:دو اثرکه با موضوع عاشورا به سبک اکسپرسیونیسم  و تکنیک اکرولیک به تصویر درآمده و نوعی اغراق در رنگها و شکلها و فرمها را ایجاد نموده ،از نگاه خالق اثر انسانهای در کنار هم قرار گرفته که بیانگر فرهنگ جامعه هستند ،با طرح ، خطوط ، رنگ و فرم به  نمایش در آمده اند.
حسینی  افزود: از نگاه این هنرمند نقاشی های اکسپرسیونیسم  که با عقاید، دیدگاهها و سلیقه های متفاوت کشیده می شوند ،به نوعی که نشان دهنده تفاوت نگاه آدمهاست و این که انسان های مختلف، دیدهای متفاوتی به مسائل و اتفاقات اطراف خود دارند، در واقع نقاشی های اکسپرسیونیسم را می توان تفسیر محیط اطراف به زبان نقاش با تلفیق عقاید او دانست .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،خاطر نشان کرد:یاوربالیسینی از هنرمندان ممتاز و برجسته شهرستان اسلامشهر بوده و  سالهاست که بطور حرفه ای به هنر نقاشی می پردازد و تاکنون موفق به کسب رتبه ها و عناوین مختلف از جشنواره های هنری شده است و با تاسیس  آموزشگاه هنرهای تجسمی به علاقمندان این رشته هنری  تدریس می نماید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر