کد خبر: 884820
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين
رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري زانتيا در بلوار اسدآبادي قزوين با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.
به گزارش رروزنامه عليرضا جوان رحماني افزود: پيرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين در ساعت 22 و 45 دقيقه روز جمعه 17 آذر ماه سال 1396؛ از وقوع حريق در يک دستگاه خودروي سواري زانتيا خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوي را به محل حادثه واقع در بلوار اسد آبادي ـ تقاطع خيابان منتظري رهسپار کرد.

وي با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از سه دقيقه به محل حادثه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد خودروي زانتيا از قسمت موتور طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش به سرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاي خودرو است.

وي در ادامه افزود: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در کمترين زمان ممکن شعله هاي آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌هاي جلوگيري کردند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ خوشبختانه در اين حادثه به هيچکس آسيبي نرسيد و علت بروز اين آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي است


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر