کد خبر: 888655
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
نماینده مردم اسلامشهر،تهران، ری ،شمیرانات و پردیس :
نماینده مردم اسلامشهر ،ری ،تهران، شمیرانات و پردیس گفت:انتقال و جابجایی ایستگاه وخط راه آهن یکی از خواسته های برحق مردم اسلامشهراست که ،از وزیر راه پیگیری خواهدشد .

پروانه مافی  اظهارکرد: انتقال  و جابجایی ایستگاه راه آهن در اسلامشهر یکی از مهمترین  خواسته ها و نیازهای مردم این  شهر است که، توسط نمایندگان مجلس  از وزیر راه  پیگیری خواهد شد .

مافی  افزود:  پیرو  درخواستهای مکرر مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهرو وعده ای که در جلسه شورای اداری  این شهرستان داده بودم ، درجلسه ای با حضور جمعی از مسئولین  اسلامشهر با مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تشکیل  وخواسته های مردم از راه آهن بیان شد .

وی با اشاره به مباحث مطرح شده درجلسه ، بیان کرد: جابجایی و انتقال خطوط  راه آهن در شهر اسلامشهر ،که این منطقه را به دو قسمت مجزا تقسیم کرده و مشکلات عدیده ای برای شهروندان این منطقه بوجود آورده ، مطرح گردید.

منتخب مردم اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی  ،افزود: در ادامه این جلسه  پس از بیان  نقاط ضعف و معایب  اجرای طرح توسط نمایندگان مردم در شورای شهر  و مدیران  شهرداری اسلامشهر ، مدیرعامل راه آهن برضرورت اجرایی شدن خط راه آهن اسلامشهر تاکید کرده و از مزایای اجرای طرح سخن گفت.

وی تاکید کرد:با توجه به عبور ریل راه آهن تهران – جنوب در بخشی از محدوده شهر اسلامشهر، این منطقه به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده ، که وجود این خط علاوه بر ایجاد آلودگی های صوتی و بصری مانع از خدمات رسانی  مطلوب به قسمت شمالی  و همچنین بروز حوادث دلخراشی برای شهروندان شده است .

مافی  با اشاره به دفاعیات  مسئولین اسلامشهر ازخواسته های مردم و جابجایی ریل راه آهن ، بیان کرد: مدیرعامل  راه آهن  بر اجرای  طرح توسعه  در این مسیر و احداث 2 ایستگاه  در این منطقه تاکید کرد و جابجایی مسیر خطوط راه آهن را خارج از حوزه اختیارات مدیرعامل اعلام کرد و خواستار رفع موانع پیشروی اجرای  طرح شد .

وی افزود : با توجه به اصرار و پافشاری  مدیرعامل راه آهن به اجرای  سریع طرح ،  بنده به نشان اعتراض ، جلسه راترک  کرده واز مجموعه خارج شدم ،تاموضوع مطالبه مردم را از وزیر  راه و شهرسازی  پیگیری  نمایم .

مافی با اشاره به اینکه امکان جابجایی و انتقال خطوط راه آهن وجود دارد،تاکیدکرد: با توجه اینکه  این طرح ملی بوده و مردم از عواقب اجرایی شدن آن آگاه  شده و خواستاررفع موانع و مشکلات  بوجود آمده هستند ،امروز از طریق رایزنی با  همکاران و مشارکت آنها  موضوع را از وزیرراه و شهرسازی پیگیری خواهیم نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر