کد خبر: 891841
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
دادستان اسلامشهر :
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر ،گفت : چراغ سبز عبور از قانون و انجام تخلف توسط برخی از مسئولین روشن می شود .

دکتر یونس اسدی‌مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان اسلامشهر که با حضور مسؤولان ادارات و اعضای شورای تأمین شهرستان در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: تمام جرائمی که در زمینه حقوق بیت‌المال به وقوع می‌پیوندد، چراغ سبزش را مسؤولان روشن می‌کنند.

اسدی‌مقدم افزود: متأسفانه علی‌رغم اقدامات انجام‌شده در جهت کاهش جرائم و پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان اسلامشهر، برخی جرائم به وجود می‌آید که بعضی از مسؤولان و افراد عامل به وجود آمدن این جرائم هستند، دست‌های پنهانی برای روشن کردن چراغ سبز برای مجرمان در کار است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پرونده‌ای درباره تبصره دو ماده سه قانون حفظ اراضی کشاورزی در این شهرستان تشکیل نشده است، تأکید کرد: چطور ممکن است در منطقه ساختمانی پنج طبقه به‌صورت غیرمجاز احداث شود و کسی از مسؤولان مطلع نباشند، آقایان دهیار، شهردار، بخشدار و... چرا از وقوع جرم و این‌گونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری نمی‌کنند؟

دادستان شهرستان اسلامشهر بیان کرد: ادارات خدمات‌رسان بر اساس کدام قانون و با چه مجوزی به بناهای غیرمجاز احداث شده در اقصی نقاط شهرستان، انشعابات موردنیاز واگذار می‌کنند و خدمات‌رسانی می‌کنند؟

وی با تأکید بر اینکه برای عبور از قانون چراغ سبز نداریم و همه چراغ‌ها قرمز است، افزود: تمام تخلفاتی که انجام می‌شود، پشت‌پرده دارد که روزی هویت آنها افشا و مشخص و به مجازات سختی گرفتار خواهند شد، از کسانی که گرفتار قانون شده و در زندان‌ها به‌سر می‌برند، درس عبرت باید گرفت.

اسدی‌مقدم گفت: به داد خودمان برسیم، برای حفظ آبروی خود در برابر خدا و جامعه به داد مردم برسیم و از انجام اقدامات خلاف قانون خودداری کنیم.

داستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: بسیاری از مجوزهای که به‌صورت غیرقانونی برای تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی صادرشده، مردم را به دردسر انداخته و ضمن از بین بردن اموال و دارایی‌های افراد، باعث از بین رفتن آبرو و حیث مردم و مسؤولان خدوم و قانونمند هم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر