کد خبر: 895553
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد خبر داد:
کنفرانس بین المللی و فن بازار محصولات کشاورزی گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه سپاد با حضور مدیرعامل شرکت سپاد خراسان و جمعی از مسئولان علمی و اجرایی کشور آغاز به کار کرد.

  دکتر جعفر حصاری نژاد با اعلام این خبر به بسترهای مناسب اقتصادی در منطقه گردشگری سپاد اشاره کرد و افزود: برگزاری رویداد های بین المللی با استفاده ظرفیت های سپاد نظیر آنچه که امروز برگزار شد تنها بخشی از پتانسیل های این منطقه است و راه اندازی فن بازار تخصصی و دائمی محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی با ایجاد چرخه کامل برداشت، فرآوری، بسته بندی و صادرات، حرکتی بزرگ در مقیاس فرامنطقه ای خواهد بود.

 وی در ادامه بیان داشت: این فن بازار و نتایج محسوس آن در زمینه اشتغال و توسعه صادرات کشور نشان دهنده حرکت سپاد در راستان ارکان اقتصاد مقاومتی است.

 مدیرعامل شرکت سپاد خراسان با اشاره به ایجاد فرصت های شغلی متنوع که طی سی سال تلاش و سازندگی محقق شده است، عنوان کرد: فعالیت های اقتصادی و گردشگری سپاد تا کنون بیش از 12 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در منطقه ایجاد نموده است که با راه اندازی این بازار تخصصی می تواند نوید بخش موفقیت دیگر در حوزه خدمات اجتماعی و اقتصادی به جامعه باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت از  کسب و کارهای نوپا  در منطقه تجاری گردشگری سپاد اشاره کرد و افزود: این شرکت برای طرح های مناسب کسب و کار و ایده های اقتصادی و کارشناسی شده جایگاه ویژه ای قائل است و نظر آنچه که امروز در قالب کنفرانس و فن بازار در سپاد برگزار شد ناشی از آن می باشد.

 دکتر حصاری نژاد در پایان از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی صنوف مختلف دعوت کرد تا بررسی فرصت های و پتانسل های اقتصادی سپاد و حمایت های این مجموعه بتوانند به ابتکار و اجرای طرح های نو در این منطقه بپردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار