کد خبر: 897728
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

ابراهیم طاهرنژاد در حاشیه مراسم «مادران بهشتی» تکریم و تجلیل از مادران و همسران صبور شهدا با گرامی داشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران حماسه سازی های 8 سال دفاع مقدس را مرهون صبر و ایثار مادران و همسران شهدا دانست و گفت: جهادی که مادران و همسران شهدا در راه خدا انجام دادند کمتر از شهادت نیست.

وی افزود : مادران شهدا در دامان خود فرزندانی غیور و انقلابی را پرورش دادند که با لبیک به امام خود و حضور در میدان های حق علیه باطل حیله های دشمنان را نقش برآب کرده و عزت و امنیت را برای انقلاب و نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه خاطرنشان ساخت: امنیت و پیشرفت امروز خود را مرهون فداکاری و صبوری مادران و همسران شهدا هستیم و باید قدردان این همه فداکاری و ایثارگری باشیم.

طاهرنژاد در پایان با تشکر از تمامی دستندرکاران اجرایی برنامه و تشکر از حضور باشکوه مردم شهیدپرور استان البرز در این مراسم تاکید کرد: امروز شهدا نظاره گر اعمال هستند و باید کاری کنیم تا روح مطهر شهدا از ما راضی و خشنود باشند و باید بدانیم  زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب خشنودی مادران و همسران گرانقدر شهدا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار