کد خبر: 897888
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
استانداری گلستان
سید مناف هاشمی درجلسه تشکیل کمیته استانی مجمع استانداران کشور در گلستان از متحول شدن اقتصاد گلستان با اجرای پروزه زاه اهن اینچه برون به گرمسار خبر داد
استاندار گلستان با اشاره به توافق بین المللی صورت گرفته مابین راه آهن جمهوری اسلامی ایران با کشور روسیه اظهار کرد: اجرای پروژه برقی کردن خط آهن اینچه برون به گرمسار با اعتبار 1.2 میلیارد یورو موجب تحول اقتصادی استان و منطقه خواهد شد

سید مناف هاشمی در جلسه تشکیل کمیته استانی مجمع استانداران کشور در استان گلستان که با حضور نجار، معاون وزیر کشور و رئیس مجمع استانداران، طاهری دبیر مجمع، صالحی استاندار خراسان شمالی، استانداران ادواری استان گلستان، غراوی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان در حال برگزاری است، ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از وضعیت استان گلستان ارائه کرد و گفت: در گلستان 23 شهرک و ناحیه صنعتی با 1200 واحد تولیدی فعال هستند.

وی افزود: تعهد ایجاد اشتغال استان امسال 19 هزار و 400 شغل بوده که تا کنون 19 هزار 200 شغل محقق گردیده و 17 هزار بیمه شده جدید در سال جاری ایجاد گردیده است.
وی یادآور شد: تعیین تکلیف بندر خشک اینچه برون، ناحیه اقتصادی هزار هکتاری اترک و منطقه آزاد اینچه برون صورت گرفته و تنها در 4 ماه گذشته 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در این بندرخشک انجام شده است.
استاندار گلستان آشوراده را یکی از آرزوهای مردم استان دانست و یادآور شد: مجوز طرح گردشگری آشوراده پس از 39 سال اخذ شد و این طرح در کنار تله کابین علی آباد موجب تحول در گلستان می شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: در این مدت سه اعتبار 10 ، 20 و 30 میلیارد تومانی برای 3 هتل استان تامین گردیده و امیدواریم بتوانیم کیفیت شرایط حضور گردشگران در استان را ارتقا دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی استان، گفت: تولید 1.2 میلیون تن گندم با کیفیت بالا در گلستان نشان از جایگاه این استان در سلامت غذایی کشور دارد و یقیناً با زهکشی اراضی شمالی استان این حجم افزایش پیدا می کند.

لازم به ذکر است مجمع استانداران کشور در سال 84 با هدف استفاده از ظرفیت بالای تجارب استانداران و سرپرستان استانداری ها در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی تشکیل شد و تا اکنون در مرکز و استانها با 230 عضو، فعال است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر