کد خبر: 898373
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
فراورده های نفتی گلستان
در نشست مشترک مسوولین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکین جایگاههای عرضه سوخت استان، سرپرست منطقه از آمادگی کامل این شرکت برای سوخترسانی مناسب و مطلوب به مسافرین نوروزی خبر داد.

 حبیبی ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مالکین و مدیران جایگاهها و کلیه زحمتکشان عرصه سوخترسانی گفت: به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه روزی شما عزیزان سوخترسانی در فصل سرما در تمامی زمینه ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد.

وی افزود: با برنامه ریزیها و تمهیدات صورت پذیرفته و ذخیره سازی مناسب انواع فراورده های نفتی در انبارهای نفت استان،شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان امادگی کامل برای عرضه و توزیع در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال ۹۷ را احراز کرده و کلیه امکانات در اختیار را بکار می گیرد تا بهترین شرایط جهت سوخترسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم شریف استان و مسافرین و زائرین معزز حضرت ثامن الحجج(ع) را فراهم آورد.

ایشان بیان کرد:در حال حاضر ۱۳۰باب جایگاه عرضه سوخت(۷۲ باب جایگاه عرضه فراورده مایع و ۵۸ باب CNG) با پراکندگی مناسب در استان فعال و آماده خدماترسانی به مراجعین محترم می باشند.

در ادامه این نشست علیرضا راجی، معاون بازرگانی منطقه گلستان به طرح "نظارت بر عرضه مطلوب سوخت" اشاره و خاطر نشان کرد:همکاران و کارشناسان شرکت نفت گلستان در واحدهای مختلف بصورت شبانه روزی بر نحوه فعالیتهای جایگاهها و کیفیت و کمیت فراورده های نفتی عرضه شده در قالب تیمهای بازرسی، نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

ایشان در خاتمه ضمن تاکید به تکریم شایسته مراجعین در جایگاهها، از کلیه مدیران و متصدیان آنها خواست با خرید بموقع فراورده های نفتی و انجام برنامه ریزیهای لازم آماده پاسخگویی به افزایش عرضه بنزین و سوخترسانی مناسب باشند.

گفتنی است این نشست طی دو روز و بصورت جداگانه برای جایگاهداران غرب و شرق استان در سالن اجتماعات ستاد منطقه و نمازخانه انبار نفت گنبد کاووس برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر