کد خبر: 898924
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مدیر بنادر و دریانوردی لنگه خبر داد
مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه از صادرات محموله ۷۵۰۰ تنی سنگ گابرو از طریق این بندر به مقصد کشور قطر برای نخستین بار خبر داد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه از صادرات محموله ۷۵۰۰ تنی سنگ گابرو از طریق این بندر به مقصد کشور قطر برای نخستین بار خبر داد.

قاسم عسکری نسب گفت: نخستین محموله صادراتی سنگ گابرو  با مشارکت بخش خصوصی به میزان  ۷۵۰۰ تن  از بندر لنگه به مقصد کشور قطر بارگیری شد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک بندر لنگه در زمینه صادرات و واردات و استقبال صاحبان کالا از ظرفیت های موجود این بندر جهت صادرات کالا اظهار داشت: زیرساخت‌های بندر لنگه برای فعالیت‌های تجاری افزایش یافته و این بندر ظرفیت بالایی در امر تجارت دریایی و تخلیه و بارگیری کالا را دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه افزود: با توجه به ایجاد شرایط مناسب برای بارگیری انواع کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی و برخورداری این بندر از تجهیزات مناسب بارگیری و همچنین افزایش عمق آبخور اسکله در تمام نقاط دسترسی حوضچه تا عمق ۵.۵ متر جهت پذیرش شناورهایی با تناژ پنج تا ده هزار تن  و برخورداری از مزیت های گمرکی و بندری و تسهیل و تسریع  در ترخیص و تخلیه کالاها شاهد استقبال صاحبان کالا و صادرکنندگان مواد معدنی جهت استفاده از امکانات این بندر بوده ایم.

عسکری نسب اظهار کرد: تخفیفات ۵۰ درصدی در حوزه تخلیه و بارگیری کالاهای ترانشیپی، انبارداری کانتینر، هزینه انبارداری کالاها و تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی و گمرکی برخی از کالاهای وارداتی نسبت به سایر بنادراز مهمترین مزایای اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه برای فعالین اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: بنادر غرب هرمزگان زیر ساختهای لازم  و مناسب را برای صادرات انواع کالاها از جمله مصالح  ساختمانی، کانتینرهای یخچالی و کالاهای معدنی داراست و  آماده خدمات رسانی در زمینه صادرات کالا به تجار و سرمایه گذاران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر