کد خبر: 899314
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
همزمان با هفته منابع طبیعی؛
۳۰۰۰ اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی به یاد سه هزار شهید استان ایلام با حضور جمعی از مسئولان در منطقه جنگلی چغاسبز شهر ایلام غرس شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام امروز در این مراسم با اشاره به شعار امسال هفته منابع طبیعی با عنوان با مردم برای مردم و هر ایلامی یک نهال شعار استانی اظهار داشت: این حرکت فرهنگی و محیط زیستی به پاس رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنها برگزار و در این حرکت جمعی از این عزیزان حضور دارند.

رضا احمدی تاکید کرد: حفظ محیط زیست و نگهداری آن برای آیندگان از توصیه های موکد اولیای الهی است و جامعه ایثارگان استان نیز همواره در این مسیر پیشتاز بوده اد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در سطحی به وسعت ۵۰ هکتار اجرا می شود، اضافه کرد: در مراسم امروز سه هزار اصله نهال گل محمدی به نمایندگی از سه هزار شهید استان کاشته شد. 

مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: ۶۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر همزمان با هفته منابع طبیعی امسال به تعداد جمعیت کل استان با مشارکت مردم، دستگاه های دولتی، دستگاه های عضو نهضت سبز، انجمن های مردم نهادزیست محیطی کاشته شده است.

احمدی افزود: قرار است تا پایان ماه جاری ۲ میلیون اصله نهال در نقاط مختلف استان توسط مردم،، دستگاه های اجرایی و انجمن های مردم نهاد کاشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر