کد خبر: 903404
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به مناسبت روز زمین پاک انجام شد:
شهرداری اراک با کمک و همراهی N.G.O ها، سایر دستگاه های دولتی اقدام به پاکسازی حاشیه کمربندی شمالی   و جاده فراهان و لایروبی و پاکسازی رودخانه اصلی شهر در طی سه روز متوالی نمود. 

شهرداری اراک با کمک و همراهی N.G.O ها، سایر دستگاه های دولتی اقدام به پاکسازی حاشیه کمربندی شمالی   و جاده فراهان و لایروبی و پاکسازی رودخانه اصلی شهر در طی سه روز متوالی نمود. 
مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک به مناسبت روز جهانی و سپاسگزاری از مواهب زمینی و منابع و ذخایر طبیعی که با هدف افزایش آگاهی و تجلیل از محیط زیست به روز زمین پاک نامگذاری شده است دراقدام جهادی به پاکسازی حاشیه کمربندی شمالی و جاده فراهان اقدام نمود.
 مهندس تاجران شهردار اراک به مناسبت روز جهان زمین پاک گفت: انسان ها سه عنصر حیاتی آب، خاک و اگسیژن در اختیار دارند و در مقابل آن یک کره زمین، پس باید مراقب بود زمین را بیشتر از آن آلوده نکنیم و باید توجه کنیم که با آلوده کردن دست به نابودی خود انسان های می زنیم و انسان در محاصره زباله و سایر آلاینده ها قرار می دهیم و زمانی خواهد رسید که چاره ای جز تن دادن به این شرایط ناگوار باقی نخواهد ماند. شهردار اراک خاطر نشان کرد: وقتی می توانیم پسماند های خشک را به چرخه صنعت برگرداند چرا در طبیعت رها شوند و درکنار آن از پسماند تر به عنوان تامین کننده منابع عالی خاک بهره برد. وی در ادامه خاطرنشان ساخت: نهضت و همکاری سایر دستگاه های دولتی، N.G.O ها و به ویژه شهروندان در این اقدام مهم مشوقی خواهد بود برای ادامه این حرکت جهادی و ماندگار. 

گفتنی است به همین مناسبت علی آقازاده استاندار استان مرکزی به همراه برخی از معاونان و مسوولان استانداری، برخی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، مهندس تاجران به همراه برخی از معاونان و مسوولان شهرداری، N.G.O ها، سایر دستگاه های دولتی و تعداد زیادی از پاکبان های شهرداری اراک اقدام به جمع آوری پلاستیک های رها شده در بخشی از حاشیه کمربندی شمالی نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر