کد خبر: 905947
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
شميم رضوان

تيم ملي فوتسال بانوان ايران، مدافع عنوان قهرماني با غلبه بر ويتنام به فينال جام ملت‌هاي آسيا راه يافت. شاگردان شهرزاد مظفر که پيشتر ترکمنستان، ازبکستان و چين را از سد راه برداشته بودند در ادامه موفقيت‌هاي خود با پيروزي 5 بر يک مقابل ويتنام علاوه بر راهيابي به فينال اين رقابت‌ها، موفق به کسب سهميه المپيک جوانان 2018 بوينس‌آيرس نيز شدند. بانوان فوتسال ایران که پيشتر عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را کسب کرده بودند و اين‌بار نيز به دنبال تکرار آن هستند، عصر امروز (ساعت 15) در فينال جام ملت‌هاي آسيا به ديدار ژاپن مي‌روند، تيمي که با گذشتن از سد ميزبان راهي فينال اين مسابقات شده و حالا بايد به مصاف قهرمان دوره قبلي اين رقابت‌ها برود.
شهرزاد مظفر، سرمربي تيم ملي بانوان ايران هم بر اين باور است که بازي با ويتنام در نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي آسيا بهترين بازي شاگردانش در طول اين رقابت‌ها بوده است: «موفق به شکست ويتنام شديم، چون بچه‌ها مطمئن بازي کردند. شروع بازي اهميت زيادي دارد و ما نيمه اول فوق‌العاده بوديم. برنامه‌ها دقيقاً همانطور که مي‌خواستيم، پيش رفت. در ابتداي بازي برنامه ما اين بود حريف را تحت فشار بگذاريم که البته اين برنامه جواب داد. فکر مي‌کنم بازي با ويتنام يکي از بهترين بازي‌هاي ايران بود و بازيکنان ما بهترين عملکرد را داشتند. با اين حال، اين برد را هم بايد فراموش کنيم و به فينال بينديشيم و فراموش نکنيم داستان بازي با ژاپن با همه بازي‌هايي که پشت سر گذاشته‌ايم متفاوت است. ما به دنبال تکرار قهرماني هستيم و براي کسب آن بايد به جاي فکر کردن به بردهايي که پشت سر گذاشته‌ايم به بازي فينال و شکست ژاپن که حريف ساده‌اي هم نيست، بينديشيم.»
فاطمه اعتدادي، بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان ايران که نسبت به اولين دوره اين مسابقات گل‌هاي بيشتري به ثمر رسانده و آماده مي‌شود تا عنوان خانم گلي اين رقابت‌ها را تکرار کند، می‌گوید: «بازي با ويتنانم برخلاف نتيجه رقم خورده بسيار سخت بود، اما با تمرکز بالا توانستيم آنها را شکست دهيم و به فينال راه پيدا کنيم.‌ براي ما تنها کسب عنوان قهرماني و افتخارآفريني براي ايران عزيزمان مهم است و بس. هدف ما تکرار قهرماني و بعد از آن حضور در بين سه تيم برتر جهان است. اين براي من و هم‌تيمي‌هايم از هر چيزي مهم‌تر است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار