کد خبر: 906466
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
شهردار اراك :
شهردار اراك گفت:تكميل ٤ تقاطع غير هم سطح اراك ١٢٦ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

شهردار اراك گفت:تكميل ٤ تقاطع غير هم سطح اراك ١٢٦ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

داوود تاجران شهردار اراك در صحن رسمي شوراي شهر اراك در خصوص انتخاب سرپرست معاونت مالي اقتصادي شهرداري اراك بيان كرد: فضل الله توسلي داراي سابقه كاري در شهرداري بوشهر بوده است و اميد است كه خواسته هاي اعضاي شوراي شهر با شجاعت و فارغ از افراط و تفريط موجود در سيستم موجود شهرداري تحقق يابد.

تاجران در باسخ به سوال رييس شوراي شهر مبني بر اينكه آيا فرد مناسب براي اين پست در شهر اراك وجود نداشت گفت: موضوع انتخاب توسلي را در جلسه غيرعلني توضيح خواهم داد.

وي تصريح كرد: در دوره شوراي شهر پنجم تمام بدهي هاي پرسنلي شهرداري اراك صفر شده است و كساني كه امروز معوقات را مكررا به شوراي شهر منتقل مي كنند كار درستي انجام نمي دهند و در كنار پرداخت حقوق، كليه پروژه ها با قدرت بيش مي رود.

شهردار اراك در پاسخ به اين سوال كه اعتبار مورد نياز پروژه ها تاكنون چگونه تامين شده است گفت: براي تكميل چهار تقاطع غيرهمسطح اراك ١٢٦ ميليارد تومان نياز است كه البته براي احداث آن تنها پول و وجه نقد پرداخت نمي شود بلكه تهاتر نيز انجام مي شود و جاي نگراني خاصي در اين راستا وجود ندارد.

وي در خصوص ارائه گزارش ميزان بدهي هاي شهرداري اراك بيان كرد: شخصا تاكنون تمام تلاش خود را مصروف به انجام دستورات شوراي شهر كرده ام و لحظه اي كوتاهي در اين راستا صورت نگرفته است و حتي براي اجراي دستورات نيز تهديد به اخراج كرده ام. بايد توجه كرد كه اگر مايل به خدمت و كار با شورا نبودم به صراحت بيان مي كردم در حالي كه از كليه مصوبات و دستورات تمكين داشته ام.

شهردار اراك در خصوص وضعيت سرمايه گذاران پروژه ٥٥ متري اظهار كرد: تاكنون ٨١ فرم براي سرمايه گذاران پروژه ارائه شده است كه ٤٥ فرم تا مرحله امضاي نهايي رسيده است و ١٥ فرم نيز جهت اخذ امضاي نهايي رييس شوراي شهر اراك ارسال شده است و جمعا ٦٠ فرم تكميل شده است كه اين ميزان استقبال نيز شگفت انگيز بود.

وي افزود: پنج سرمايه گذار خواستار سرعت و شتاب در شروع كار هستند و هزار و ٥٠٠ ميليارد تومان توسط سرمايه گذاران خرد اعلام آمادگي شده است، ٦ سرمايه گذار نيز توان سرمايه گذاري نامحدود دارند و شركت سابير و يك شركت چيني نيز اعلام آمادگي كرده اند و به نظر ميرسد كه بودجه لازم تامين شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر