کد خبر: 908333
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی :
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: سکان مدیریت واحد تولیدی، صنعتی هپکو اراک به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: سکان مدیریت واحد تولیدی، صنعتی هپکو اراک به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته نشست ویژه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولیدکشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی، معاون سازمان بازرسی کل کشور، نماینده وزارت کشور، مسئولان سازمان خصوصی سازی، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران کل استان مرکزی با موضوع ساماندهی شرکت هپکو در تهران برگزار که در این نشست استعفای سهامدار جدید علام شد. 
وی ادامه داد: بر اساس قانون با استعفای سهامدار جدید شرکت هپکو، این واحد صنعتی باید به سهامدار پیشین واگذار می شد که با مخالفت مسئولان استانی و عدم تمایل سهامدار قبلی، با ارائه وکالت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد. 
فرخی تصریح کرد: با توجه به اختیار مالکانه 60 و هفت دهم درصدی سازمان خصوصی سازی، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد این سازمان راسا مدیریت هپکو را بر عهده داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: در نشست کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد سازمان خصوصی سازی حقوق معوق کارگران تا هفته آینده پرداخت کند و نسبت به انتخاب سرمایه گذار با اهلیت صنعتی و مرتبط با هپکو اراک نیز اقدام عاجل در دستور کار قرار گیرد. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر