کد خبر: 908799
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:
مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام، وحدت کلمه و انسجام مردم را مطالبه اصلی معظم له در این برهه از زمان عنوان کرد و گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات است.
حمیرا رحیمی

سردار پاسدار مرتضی قربانی در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت در حسینیه تیپ 44 قمر بنی هاشم افزود: امروز نیز در بحث اقتصاد، فرهنگ و سیاست کشور باید همانند وضعیت زمان جنگ ، با وحدت و انسجام مشکلات را حل کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 2 دو هزار 500شهید چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس و 80شهید این استان در عملیات بیت المقدس گفت: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب بیش از 60 گروه و دسته و فرقه ضدانقلاب علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کردند و هدف اصلی همه دشمنان انقلاب اسلامی، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
مسئول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان انواع روش ها را برای مقابله با انقلاب اسلامی از جمله تحریم، قطع روابط، ترور، تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی به کار برد اما آنها ملت بزرگ ایران و جایگاه ولایت فقیه و علمای ما را نشناخته بودند.
وی گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی، صدام به خبرنگاران وعده مصاحبه بعدی خود در تهران را انجام خواهد داد، اما با رشادت های رزمندگان اسلام این آرزوی دشمنان ناکام ماند و امروز شاهد عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل هستیم.
سردار قربانی، با یادآوری دوران سخت روند اعزام نیروهای مردمی در اوایل جنگ و کمبود تجهیزات نظامی و حمایت نکردن بنی صدر از رزمندگان اظهار کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار ارتش و بسیج اقشار مختلف مردم و عشایر توانستند نتیجه جنگ تحمیلی را تغییر دهند و تا خرمشهر را از چنگال دشمن بعثی آزاد شود.
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به گمنامی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: امروز کشور نیازمند این روحیه است چرا رزمندگان اسلام بدون هیچ چشمداشتی به مقام و جایگاه و درجه دنیوی، مقابل دشمنان ایستادگی کردند و از جان خود گذاشتند.
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: 80شهید چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت المقدس، افتخار بزرگی برای این استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر