کد خبر: 908876
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
استانداری گلستان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از رونمایی سامانه جامع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان گستان، تا پایان خرداد ماه 97 خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: هدف از ایجاد این سامانه هدفمند سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گلستانی است تا بصورت بهینه بتوانند از تعطیلات تابستانی خود استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه همه در قبال اوقات فراغت جوانان مسئولیم، تصریح کرد: جوانان پس از 9 ماه تلاش در طول سال تحصیلی ،نیازمند برنامه‌ریزی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت در فصل تابستان هستند، بنابراین فراهم کردن فضاهای تفریحی و با نشاط برای آنها از وظایف مسئولین است تا بتوانند حداکثر استفاده را از اوقات فراغت خود داشته باشند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: در هفته جوان امسال بیش از 300 برنامه مختلف در سطح استان برگزار و اجرایی شد ضمن اینکه در جشنواره ای تحت عنوان جوان برتر استان، از جوانان برگزیده تمامی دستگاهها و ارگانها که توسط خود آنها معرفی شده بودند، تقدیر صورت گرفت.

وی بیان کرد: تلاش ما در استان ایجاد امکان مساوی و در اختیار قرار دادن پارکها، فضاهای ورزشی و فضای سبز به مناطق کمتر توسعه یافته است تا تمامی نوجوانان و جوانان ما از امکانات سالم تفریحی برخوردار شوند.

طهماسبی در پایان از زحمات آن دسته از سازمانهای مردم نهاد که در حوزه های جوانان و پر نمودن اوقات فراغت آنها بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه استان تلاش می کنند، قدردانی کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر