کد خبر: 909305
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:
اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سالجاری با حضور امام جمعه شهر خمین ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مسئول و اعضای شورای فرهنگی شرکت در بیت امام خمینی واقع در شهر خمین برگزار شد.

اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سالجاری با حضور امام جمعه شهر خمین ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مسئول و اعضای شورای فرهنگی شرکت در بیت امام خمینی واقع در شهر خمین برگزار شد.

مهندس عبدالرضا خلیلی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به نقش روحانیون در فرهنگ سازی مدیریت مصرف صحیح آب در بین مردم عنوان کرد: روحانیون و مبلغین مذهبی به عنوان معتمدین مردم در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب نقش تاثیرگذاری دارند که ماه رمضان نیز فرصت مناسبی  برای پرداختن به این موضوع است.

    وی با بیان اینکه متاسفانه منابع آب در کشور محدود است اظهار داشت:  در بخش تامین آب با مشکلاتی جدی مواجه هستیم باید مدیریت صحیح مصرف آب را با همکاری سایر بخشها در دستور کار داشته باشیم.

     در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به برخی از فعالیتهای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی پرداخت و اظهار داشت: پرداختن به مسائل فرهنگی در کنار رسالتهای سازمانی یک ضرورت است و اعضای این شورا در تلاش هستند با برنامه ریزی های مدون اقدامات فرهنگی را مدیریت نمایند و تا کنون خوشبختانه تمامی اقداماتی که در حوزه فرهنگی انجام شده نتایج مثبتی را در بر داشته است.

  در ادامه این جلسه حجت اسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهر خمین بیان کرد:مصرف درست آب به معنای کم مصرف کردن نیست و اسراف و زیاده‌روی در همه نعمتهای خداوندی یک گناه محسوب میشود که جلوگیری از اسراف در مصرف آب باید مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

      وی آب را مایع حیات دانست و افزود: حیات و زندگی انسانها با آب گره خورده و باید با مصرف بهینه آن از بحرانها در این زمینه‌ جلوگیری شود.

   وی با تاکید بر این نکته که تریبونهای ائمه جماعات ظرفیتهای خوبی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب هستند خاطرنشان کرد: تاکنون از این ظرفیت برای کاهش مصارف آب به خوبی بهره برداری کرده ایم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت.

     

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر