کد خبر: 910635
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
با تداوم خشکسالی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری از تداوم مشکل کمبود آب در شهرک های صنعتی سامان خبر داد.
حمیرا رحیمی

علیرضا شفیع زاده اظهار کرد: اگرچه مشکل آبرسانی با تانکر به شهرک صنعتی سامان 1و2 با کف شکنی چاه های موجود و همکاری شرکت آب منطقه ای حل شد اما این شهرک کماکان با کم آبی مواجه است.
وی افزود: بارندگی های اخیر و تاخیر کشاورزان در روشن کردن چاه های کشاورزی در سال جاری، کمک قابل توجهی به رفع کمبود آب شهرک های صنعتی کرد اما در صورت آغاز بکار چاه ها، این مشکل در شهرک های صنعتی به خصوص سامان تشدید می شود.
شفیع زاده درباره وضعیت دیگر شهرک ها اظهار کرد: سال گذشته از اوایل فروردین ماه شهرک های صنعتی شهرکرد، فرخشهر، سامان ،گندمان، فرادنبه و سفید دشت با مشکل کمبود آب مواجه شد که با همکاری مسئولان، کف شکنی و اضافه کردن برخی چاه ها، این مشکل امسال تنها به شهرک صنعتی سامان 1و2 محدود شده است.
شفیع زاده در ادامه راهکار این شرکت برای حل مشکل کم آبی در شهرک های صنعتی را خرید چاه از کشاورزان، تسریع در اجرای طرح انتقال آب بن - بروجن و در بدترین شرایط آبرسانی به صورت سیار و با تانکر عنوان کرد.
هم اینک 25شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که 21 طرح، شرایط لازم برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران و متقاضیان راه اندازی واحدهای تولیدی را احراز کرده است.
مشکل هرساله کمبود آب در شهرک های صنعتی این استان بخصوص سامان 1و2در حالی است که به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ، چهارمحال و بختیاری جزو معدود استان های تامین کننده تمامی زیرساخت های مخابراتی،آب، برق و گاز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر