کد خبر: 911264
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرزخبرداد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در اوج مصرف برق در تابستان سال جاری در استان البرز با ۵ هزار مگاوات کسری روبه‌رو شویم، گفت: در شرکت برق هیچ برنامه‌ای برای قطع برق وجود ندارد.

ناصر اسکندری با اشاره به آخرین وضعیت مصرف برق در استان البرز اظهار داشت: مصرف برق با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش دما در تابستان افزایش زیادی پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با بیان اینکه در فصل گرما میزان استفاده از سیستم‌های سرمایشی افزایش می‌یابد، افزود: 18 درصد مصرف برق در تابستان استفاده از وسایل سرمایشی است که در تابستان با افزایش پلکانی 20 درصدی مصرف برق روبه‌رو هستیم.وی با بیان اینکه قطعا مردم با صنعت برق استان البرز در مصرف همراهی دارند، ادامه داد: اولین مورد در اوج مصرف، محدودیت تولید برق است و موضوع بعدی اینکه با افزایش دما ظرفیت تاسیسات برق استان البرز کاهش می‌یابد.

اسکندری با اشاره به اینکه ظرفیت‌ برق جوابگوی مصرف زیاد نیست، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در اوج مصرف برق در تابستان سال جاری در استان البرز با 5 هزار مگاوات کسری روبه‌رو شویم و این عدد در قالب طرح ذخیره عملیاتی و استفاده از مولدهای اضطراری صنایع، مسکونی و تجاری باید جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرکت برق هیچ برنامه‌ای برای قطع برق وجود ندارد، تصریح کرد: دو زمان اوج مصرف در استفاده از سیستم برق وجود دارد که از ساعت 12 الی 16 و 19 تا 22 شب است که این مصرف از سیستم سرمایشی برق در واحدهای مسکونی بوده و سیستم‌های سرمایشی خانگی و ادارات در 25 درجه باید تنظیم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار