کد خبر: 912660
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: یکی از نیازهای اصلی امروز در کشور و استان وجود وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف مردم و مسوولان است.
حمیرا رحیمی

حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های عید سعید فطر شهرکرد در اطراف مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: همه مسئولان استان به وحدت، همدلی و همراهی به نفع این مردم برای خدمت رسانی، توجه ویژه ای داشته باشند.
خطیب نماز عید فطر شهرکرد یادآور شد:ششم شوال سالروز ارتحال مرجع وارسته‌ استان آیت الله العظمی سید ابوالقاسم دهکردی است که همه به وجود این مرجع عالی قدر و بزرگ افتخار می کنند.
به گفته وی،در این راستا، سالروز رحلت این عالم ربانی در استان هفته فقه و فقاهت نامیده است که از رسانه و متولیان فرهنگی توجه ویژه ای به این هفته در استان داشته باشند.
وی با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان، نماز عید فطر را پیمان بستن با خداوند عنوان کرد و گفت: مومنان پیمان می بندند که یک زندگی پاک بر اساس سبک زندگی اسلامی را دنبال کنند.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: در فرازهای اولیه دعای وداع با ماه خدا، برای خداوند یک صفاتی را بیان می‌کند که آن صفات‌ می‌تواند صفات همه انسان ها باشد.
به گفته وی، این صفات را امام سجاد علیه السلام، خدمت بی‌منت، کار و خدمت مستمر برای خداوند عنوان می کنند و خطا پوشی و عفو دائمی از ویژگی‌های خدا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر