کد خبر: 912662
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری :
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کاهش بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود کشت محصولات آب‌بر در چهارمحال و بختیاری تا ۲۵ درصد کاهش ‌یابد.
حمیرا رحیمی

ذبیح‌الله غریب اظهار داشت: متأسفانه از طرح‌های گلخانه‌ای و کشت‌های متمرکز چندان استقبالی نمی‌شود در صورتیکه مصرف آب در این طرح‌ها پایین است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات برای خرید دام‌های پربازده و اصلاح ژنتیکی افزود: امسال برای این طرح‌ها در مناطق عشایری و روستایی تسهیلات با شرایط پرداخت مناسبی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولید ماهیان سردآبی سال گذشته پس از رکود سال‌ها 91 تا 92 به 25 هزار تن رسید، بیان کرد: در حوزه دام و طیور پرورش زنبور عسل چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

غریب با بیان اینکه 1350 طرح در زمینه پرورش دام پربازده و اصلاح ژنتیکی شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 111 میلیارد تومان از تسهیلات طرح‌های توسعه روستایی و عشایری به بانک‌ها معرفی شده است.

وی با اشاره به طرح‌های دچار رکود شده‌اند و دارای بدهی هستند، گفت: این طرح‌های در سامانه بهین‌‍یاب ثبت‌نام که سال گذشته 100 میلیارد تومان به طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است. امسال نیز طرح‌هایی که دارای مشکل هستند در این سامانه ثبت‌نام می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر