کد خبر: 913922
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
شهردار اسلامشهر:   
حسین طلا گفت : بلوار 24 متری کنار گذر شهر اسلامشهر تا  پایان سالجاری  بازگشایی و مورد بهره برداری   شهروندان قرار می گیرد .
محمدرضا عباسی

حسین طلادرحاشیه بازدید معاون مدیرکل  مالیات  ارزش افزوده استان تهران وجمعی ازمدیران شهری ازطرحهای عمرانی اسلامشهر  ، اظهار کرد: بلوار 24 متری کنار گذر شمالی اسلامشهر   از محل ورودی پل ولایت تا  ایستگاه آپرین    تا پایان سالجاری   بازگشایی و مورد  بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت .

 طلا افزود : با  تملک  و تخریب  املاک واقع در مسیر فاز نخست این طرح عمرانی از محل  پل ولایت تا خیابان  امام محمد باقر و فاز دوم آن نیز از  خیابان  کاشانانی تا ایستگاه آپرین و خیابان ایرانشهر، عملیات  احداث  بلوار  24 متری  آغاز شده و بزودی  شاهد  استفاده عموم شهروندان از این مسیر خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه در طی 8 سال گذشته  تنها 39  پلاک ثبتی  واقع در طرح  تملک و تخریب شده بود ، بیان کرد:  با توجه به اینکه  بلوار24متری کنارگذرشمالی درطرح تفضیلی شهرطراحی شده  و با بازگشایی این مسیر  حجم زیادی از بار ترافیکی بلوار اصلی  شهر اسلامشهرکاهش می یابد، احداث  این بلوار یکی  ازطرحهای اولویت دار  شهرداری به شمار می رود .

شهردار اسلامشهر  تصریح کرد: با توجه به ضرورت اجرای شدن طرح و با همراهی  و هماهنگی مردم و  اعضای شورای اسلامی شهر در پارلمان  شهری  و همکاری  دستگاههای مختلف خدمات رسان آب ، برق ،  گاز ، مخابرات  و اداره  ثبت  اسناد و املاک و فرمانداری شهرستان  اسلامشهر، در طی 4 ماه  گذشته  بیش از 38  مورد از املاک واقع تملک ، تخریب و مسیر بازگشایی شده است .

وی با اشاره به وجود حدود 26 قطعه دیگر درمسیرطرح تاکید کرد: درتلاش هستیم که باهمکاری  خوب شهروندان  و حمایتهای مادی ومعنوی ازشهرداری بتوانیم با تملک املاک باقیمانده در طرح ، ضمن  رهایی شهروندان  و مالکین املاک  واقع در طرح  از بلاتکلیفی ،  این مسیر دسترسی  را  احداث نماییم .

طلا ، بیان کرد: متاسفانه  عدم سرعت در تملک  واقع درمسیر و تخریب برخی از  ساختمانها مشکلات  زیادی  را برای شهروندان منطقه بوجود آورده بود که  در برخی  نقاط  هم محل تجمع  افراد معتاد متجاهر  شده و زمینه  نا امنی و نارضایتی برای مردم را ایجاد  نموده که با  اجرای سریع طرح شاهد برچیده شدن این مشکلات هم خواهیم بود و از این بابت از شهروندان  پوزش می طلبیم .   

وی  با اشاره به منابع  در آمدی شهرداری ،افزود: با توجه به اینکه قسمت اعظم منابع مالی شهرداری از طریق  عوارض و مالیات ارزش افزوده  تامین می شود،شهروندان عزیز می توانندبا پرداخت به موقع  عوارض ومالیات های مستقیم وغیرمستقیم  خود ما را درارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایند . 

 شهردار اسلامشهر  با اشاره عبورریل راه آهن  ازداخل شهر اسلامشهر مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده  است ،تصریح کرد: به علت وجود این ریل راه آهن بیش از 10 کوچه و خیابان واقع در منطقه 1 شهرداری به صورت بن بست درآمده  ومانع از عبور و مرور شهروندان ودسترسی آنها  به خیابان های اصلی  شهر شده ، که با احداث این مسیرمشکلات ترافیکی منطقه بزودی رفع می شود.

حسین طلا خاطر،نشان کرد:با فعالیتهای انجام شده و تلاشهای شبانه روزی همکاران در شهرداری و همکاری دستگاههای  اجرایی و خدمات رسان  و اصلاحات  در راههای دسترسی شهروندان به اسلامشهر  ، شاهد  رفع معضلات ترافیکی در منطقه خواهیم بود و این امرجز با تعامل ، همکاری و صبرو تحمل  شهروندان محقق  نخواهد شد .

در جریان  بازدید شهردار و مسئولین از طرحها ی  احداث  کنار گذر 24 متری شمالی،  بازگشایی خیابان های شهید شامی و رسول اکرم (ص)  و بوستان 17 هزار متری شهرک  امام حسین (ع) ، روشنایی  محور احمد آباد مستوفی ،  طرح احداث دور برگردان  بهرام  آباد و تعریض   باند جنوبی محور آیت الله  سعیدی  روند اجرایی طرحها مورد بازدید و بررسی قرار گرفت .

به زودی با بهره برداری ازطرحهای یاد شده،شهروندان اسلامشهری شاهدتحول وانقلابی بزرگ در عرصه  خدمات شهری وعمرانی درسطح شهراسلامشهرخواهند بودواین تحولات وتوسعه شهری در سایه تعامل وهمکاری همه جانبه مسئولین ومدیریت شهری وعموم مردم تحقق خواهد یافت .

           

     

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر