کد خبر: 914393
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان اینکه خط مشی نویسندگان نامه ۱۰۰ نفر برای مذاکره با ترامپ از آمریکا نشأت گرفته است، گفت: ادعای مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا از سوی برخی از اصلاح‌طلبان یک ادعای شرم‌آور و گستاخانه است.

میلاد عبدی  در پاسخ به این سوال که نویسندگان نامه برای مذاکره با ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، به دنبال چه اهدافی هستند، اظهار کرد: ماهیت نامه این افراد نشان‌دهنده آن است که این افراد با ادعای پوپولیستی و اپوزوسیونی در میدان دشمن بزرگ آمریکا بازی می‌کنند، بی‌آنکه اعتقادی در رابطه با شواهد و قرائن تاریخی در مورد بدعهدی آمریکا داشته باشند.

این فعال دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه این حرکت نویسندگان نامه به نوعی تسلیم‌نامه بوده است، یادآور شد: اینکه ترامپ مطرح می‌کند، ایران به میز مذاکره باز خواهد گشت، چشم امیدش به این سیاستمداران منفعل، خودباخته و غرب‌زده داخلی است که به صورت کانالیزه عمل می‌کنند و این طور به نظر می‌رسد که این افراد خط مشی خود را از آمریکا می‌گیرند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در ادامه با اشاره به ماهیت نامه ۱۰۰ نفر برای مذاکره با آمریکا خاطرنشان کرد: عده‌ای از این مدعیان مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا از جنس همفکرانشان است که حامی فتنه 88 بودند و نظام جمهوری اسلامی ایران را با اهداف شومشان در آزمونی جدید قرار دادند که جمهوری اسلامی سربلند از این آزمون بیرون آمد و قاطعیت خود را نسبت به خطوط قرمز انقلاب نشان داد.

نویسندگان خیانت نامه بدعهدی آمریکا را فراموش کردند

این فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در بخش دیگر سخنان خود با طرح این پرسش که مگر نویسندگان این نامه بدعهدی و روباه صفتی آمریکا را فراموش کردند که دست به این اقدام زدند.

به گفته وی، حال ما این طور در نظر بگیریم که بدعهدهای گذشته آمریکا از یاد این افراد در طول تاریخ رفته، اما نباید برجام را از یادتان ببرند که آمریکا چه کار کرد؟

وی افزود: برجام نمونه بارز، تاریخی و عبرت‌آموز بدعهدی و دشمنی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد که باید این‌گونه افراد از تاریخ عبرت بیاموزند و به عنوان تجربه و پشتوانه از آنها استفاده کنند.

این فعال دانشجویی آذربایجان‌شرقی در ادامه و پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شده این افراد دست به این اقدام بزنند؟، گفت: دولت در انجام وظایف خود و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به نوعی کوتاهی کرده و این مسائل باعث شده که این افراد دست به این اقدام بزنند.

جنبش دانشجویی به شدت مخالف این‌گونه نامه‌نگاری‌هاست

به گفته وی، دولتمردان باید خواست‌های اقتصادی و دغدغه صحیح معیشتی مردم را بیش از پیش مورد توجه خاص‌ قرار دهند تا راه را برای افراد غرب‌زده و اپوزیسیون هموار نکنند تا این‌گونه با گستاخی بحث مذاکره با آمریکا را مطرح کنند.

عبدی، با اشاره به خیانت نویسندگان نامه تصریح کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نامه این افراد را به شدت محکوم می‌کند و هشدار قاطعانه می‌دهد که در صورت عدول از خطوط قرمز انقلاب، با اعتراض سخت و شدید جنبش دانشجویی و جوانان انقلابی روبه‌رو خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر