کد خبر: 914409
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به آغاز عملیات بازسازی بافت های فرسوده در کرج، گفت: بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

محمدرضا احمدی نژاد در جلسه ستاد باز آفرینی شهری که با حضور استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر 785 هکتار مساحت شهر کرج را بافت های فرسوده تشکیل می دهد، اظهار کرد: این رقم 4 درصد کل مساحت کرج را شامل می شود.

وی با بیان اینکه اهداف اساسی نوسازی و بهسازی بافت های قدیمی و فرسوده ی شهرها، توسعه و بهبود وضعیت محیط زندگی برای شهروندان است، افزود: بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده، قدیمی و ناکارآمد یکی از مهم ترین و اساسی ترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه طبق ارزیابی های صورت گرفته بسیاری از مناطق شهری کرج به سبب وجود بافت های فرسوده باید نوسازی و بهسازی شود، اضافه کرد: 85 واحد مسکونی در محله مصباح کرج به عنوان یکی از قدیمی ترین محلات این کلانشهر درصدد اخذ پروانه بهسازی و نوسازی هستند.

احمدی نژاد با بیان اینکه توافق لازم برای اجرای طرح مذکور با سرمایه گذار و با راهبری شهرداری صورت گرفته است، تاکید کرد: گسل های فعال در استان البرز زنگ خطری بالقوه برای بافت های فروسده شهری و روستایی به شمار می آید که باید در اسرع وقت اقدامات لازم در این خصوص مورد توجه دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار