کد خبر: 914657
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: امسال سامانه الکترونیکی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری را با هدف سهولت در کار صدور مجوز سرمایه‌گذاران راه‌اندازی کردیم تا کارها راحت‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم مظفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در سالجاری و در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با هدف کاهش مراجعات سرمایه‌گذاران به این مجموعه و ادارات این سامانه الکترونیکی را راه‌اندازی کردیم تا به سرعت و از طریق این سامانه استعلام از دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی به برگزاری جلسات مرتب هفتگی این مرکز با هدف کارگشایی و حل مشکلات سرمایه‌گذاران اشاره و خاطرنشان کرد: ما در سالجاری 17 جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری را برگزار کردیم که خروجی همه آنها مثبت بوده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آمادگی خزانه برای پرداخت مبه‌التفاوت حقوق کارکنان براساس احکام جدید خبر داد و بیان کرد: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی نسبت به صدور احکام جدید کارکنان اقدام کنند ما هیچ مشکلی را در پرداختی معوقات سه ماهه این کارکنان از باب افزایش حقوق نخواهیم داشت.

مظفری در مورد جذب 100 درصدی اعتبارات هزینه‌ای گفت: از محل اعتبارات عمرانی نیز پرداختی‌های نقد به سرعت جذب شده و از محل سه درصد نفت نیز 24 میلیارد تومان اعتبار جذب استان کردیم.

وی در مورد 100 میلیارد تومان منابع به شکل اسناد خزانه اسلامی با سررسیدهای سالجاری و دو سال آینده تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها نسبت به جذب این اسناد اقدام نکرده‌اند که ما در جلسه جذب از آنها خواستیم تا هر چه سریعتر این کار را انجام دهند که در صورت عدم جذب این اعتبارات امکان جابجایی با سایر دستگاه‌ها را خواهد داشت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل‌ در مورد اعتبار راه‌آهن اردبیل نیز افزود: این اعتبار به صورت ملی و به حساب پیمانکاران پرداخت می‌شود و به دلیل آنکه این پرداختی‌ها از محل خزانه انجام نمی‌شود ما چندان اطلاعی از پرداختی‌ها به راه‌آهن اردبیل نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر