کد خبر: 915279
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
سرپرست شهرداری کرج خبر داد
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، گفت: اجرای این طرح علاوه بر سلامت اداری، تسریع در ارایه خدمات را به همراه دارد.

محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه شیوه‌نامه جدید قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده طرحی ارتقا یافته است که می تواند رفع مشکلات این بخش را سبب می شود، افزود: اجرای این شیوه نامه سلامت اداری را ارتقا بخشیده و تسریع در ارایه خدمات را به همراه دارد.

سرپرست شهرداری کرج با تشریح اقدامات صورت گرفته در این حوزه، تصریح کرد: از زمان ابلاغ شیوه‌نامه جدید قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، جلسات مختلفی در شهرداری و نظام مهندسی به منظور اجرای بهتر این طرح برگزار شده که نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج شیوه نامه یاد شده را  اجرا کرده که ممکن است با نواقصی همراه باشد، خاطرنشان کرد: به طور قطع درصدد رفع این کاستی ها هستیم تا خدمات لازم در اسرع وقت و با کمترین مشکل به شهروندان ارایه شود.

احمدی نژاد، گفت: به واسطه حضور و فعالیت نیروهای متخصص در اغلب کلانشهرها، بحث کنترل و بازرسی ساختمان تا حدود قابل قبولی امکان پذیر است که کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست اما آمار مهندسین ناظر در کلانشهر کرج باید احصا و ثبت شود تا اقدامات این حوزه بر اساس اطلاعات دقیق پیش برود.

وی با بیان اینکه دولت در خصوص اجرای پروژه های شهر کرج نه تنها کمکی به شهرداری نمی کند بلکه بدهی های خود به میزان ۲۳۰ میلیارد تومان در بخش ارزش افزوده را نیز پرداخت نکرده، افزود: در حالی بودجه عمرانی کمی برای شهرداری کرج تعیین می شود که در بسیاری از موارد شهرداری کرج وظایف دولت را در بخش عمران متحمل شده است.

سرپرست شهرداری کرج دو تکه شدن شهر کرج به واسطه عبور راه آهن را از دیگر مشکلات این منطقه برشمرد و گفت: در حالی ۹۰ درصد جمعیت کرج در شهر ساکن هستند که ۳۰ درصد اعتبار ارزش افزوده توسط دولت به روستاها در این استان تخصیص داده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار