کد خبر: 915562
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
اعضای کمیته بانوان ۳ هزار شهید استان قزوین با خانواده شهید «عبدالله ولدی» دیدار کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، اعضای کمیته بانوان کنگره 3 هزار شهید قزوین، به عیادت پدر شهید «عبدالله ولدی» رفته و پای درد دل و خاطرات مادر نشسته و از ویژگی‌های اخلاقی شهید شنیدند.

دیدار کمیته بانوان کنگره شهدای قزوین با والدین شهید «عبدالله ولدی»

در این دیدار «علی ولدی» برادر شهید با اشاره به خاطرات مشترک با شهید و نحوه اعزام و شهادتش به دست منافقان کوردل در جبهه غرب، گفت: وقتی برادرم به دست کوردلان منافق اسیر شد، با اینکه 16 سال بیشتر نداشت، لب از لب باز نکرد و حاضر نشد به آن‌ها اطلاعات بدهد و همین هم باعث شد که به بدترین نحو ممکن شکنجه شده و به شهادت برسد.

در این دیدار پر از معنویت، نمایندگانی از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، سپاه صاحب‌الامر (عج)، کنگره شهدای استان قزوین و اداره‌کل آموزش و پرورش حضور داشتند.- منبع دفاع پرس قزوین.

شهید عبدالله ولدی در سال 1351 در قزوین متولد شد و سال 1367 پدرش در جبهه جنوب در حال رزم بود که از غیبت پدر استفاده کرد و بعد از دست‌کاری شناسنامه و تغییر دادن تاریخ تولدش، عازم جبهه غرب شد و در اولین اعزام به‌شدت مجروح شد و به‌ناچار مدتی به مرخصی آمد؛ اما هنوز زخم‌هایش التیام نیافته بود که بعد از عملیات مرصاد، برای پاک‌سازی منطقه غرب دوباره عازم شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر