کد خبر: 916100
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد:
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه المان پروژه شهید باکری با ارتفاع ۳۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در دست اجرا است، گفت: یادمان تا ۵ سال آینده و هر سال با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رسول اصغر زاده با بیان اینکه یادمان شهید باکری در مساحتی به میزان ۲۱ هکتار در دست اجرا است، اظهار داشت: این پروژه با نظر کارشناسان مربوطه و زیر نظر بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس انتخاب و توسط شهرداری ارومیه وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه المان پروژه شهید باکری با ارتفاع ۳۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در دست اجرا است، گفت: یادمان تا ۵ سال آینده و هر سال با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به فضای سبز پروژه یادمان شهید باکری، افزود: بیشتر امورات اجرایی مرتبط با فضای سبز پروژه به مساحت ۱۱ هکتار انجام یافته است و نوع نوع آبیاری فضای سبز آن نیز از نوع مکانیزه تحت فشار است.

وی با بیان اینکه معبر سواره رو در این یادمان حدود ۲۵ هزار متر مربع است که بخش عمده‌ی آن اجرا شده، اظهار داشت: همچنین تقاطع پلی در داخل یادمان به طول ۳۷۳ متر و مساحت حدود ۷ هزار متر مربع وجود دارد.

اصغر زاده اضافه کرد: در پروژه یادمان شهید باکری مکان های ویژه‌ای چون نگارخانه‌ها، نماز خانه، سالن‌های اجتماعات و آب نماهای خاصی طرح‌ ریزی شده است و بخش‌های دیگر پروژه شامل دسترسی ‌ها و محل‌ های عابر پیاده و محل‌ های سواره‌ رو است.

وی به اعتبار لازم برای ساخت پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه با تخصیص بودجه لازم طی هر سال روند ساخت این پروژه را تدوام می بخشد اگر چه در این خصوص حمایت های مالی از سایر بخش‌های مدیریتی حوزه‌ی دفاع مقدس صورت می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر