کد خبر: 918198
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:در تیر ماه امسال به 161 نفر حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان اردبیل امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: 145 نفر از آن ها در حوادث جاده ای، 3 نفر مراجعه حضوری، 4 نفر در حوادث ساحلی و دریایی، 4 نفر در حوادث کوهستان و 5 نفر در آتش سوزی جنگل و مراتع دچار حادثه دیدگی شده بودند..
وی با بیان اینکه این افراد در 58 فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طول تیر ماه به 45 حادثه جاده ای، 3 مراجعه حضوری، 4 حادثه دریایی و ساحلی، 3 حادثه کوهستان و 3 مورد آتش سوزی امدادرسانی کرده اند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث 100 نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: 18 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 25 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.
وی با بیان اینکه 82 تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث به کار گرفته شده بود، ادامه داد: این تیم ها با بکارگیری 251 نفر نجاتگر و 97 دستگاه ناوگان اعم از آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمک دار پشتیبانی به یاری هموطنان شتافته بودند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر